Столична мережа La Famiglia відкрила ресторан у Буковелі – у планах ще кілька закладів

Столична мережа ресторанів La Famiglia наприкінці червня 2024 року відкрила свій перший заклад у Буковелі.

Ресторанна група Михайла Бейліна відкрила ресторан Margherita з італійською кухнею. Тим часом найбільший ресторанний холдинг Буковелю Cartel до кінця року планує відкрити ще три ресторани. Чи буде попит на таку кількість закладів харчування, розповідає видання Forbes.

Так, на першому поверсі частково збудованого апарт-комплексу Glacier 27 червня відкрився ресторан Margherita київської мережі La Famiglia. Його площа – 1000 кв. м, кількість посадкових місць для гостей – більш ніж 300, розповідає співвласник Михайло Бейлін. 

За словами Бейліна, вся команда ресторану – з Києва. Директор з розвитку найбільшого ресторанного холдингу у Буковелі Cartel Валерій Поляков відзначає, що нове місце є одним з найбільших ресторанів курорту.

Думаю, що Glacier – єдина сучасна точка розвитку Буковелю, – пояснює свій вибір місця для ресторану Михайло Бейлін. 

La Famiglia не планує зупинятися на одному закладі в цьому регіоні, у планах компанії - щонайменше ще два.

Паралельно у Буковелі активізувався і Cartel, за час повномасштабної війни холдинг відкрив ресторан Asia Garden і до кінця цього року запустить ще три заклади.

За останні три роки у курортне містечко на Івано-Франківщині зайшло декілька великих гравців, серед яких столична мережа Tbiliso, львівська Edem Family та одеська Ribas.

На що вони розраховують?

За словами Полякова, більшість ресторанів у Буковелі відкривається у складі готелів, однак готове приміщення під заклад знайти складно. В основному рестораторам доводиться будувати все самотужки.

Ресторанний консультант Всеволод Поліщук розповідає, що вартість одного квадратного метру під ресторан у цій місцині становить 1600-1800 доларів, у той же час у Львові вона становитиме 1300-1400 доларів.

Інвестиції у Margherita Бейлін не розкриває, лише зазначає, що принципової різниці зі столицею немає, а середній чек закладу – 1250 грн.

Журналісти підрахували, що враховуючи площу ресторану, бізнесмен міг інвестувати у заклад близько 1,6 млн доларів.

У Буковелі, зазвичай ресторани мають більший метраж, бо вони вписані в готелі і там має бути, зокрема, перехідна конференційна зона. Водночас у буковельських ресторанів швидша окупність, ніж у Львові через вищу рентабельність, - каже Поліщук.

Туристична точка тяжіння

Закриті через воєнний стан кордони збільшили популярність внутрішнього туризму. Так, у 2023 році Буковель став найпопулярнішим напрямком всередині країни у найбільшого туроператора країни JoinUp!.

За перший квартал 2024 року заповнюваність номерів буковельських готелів зросла на 33% у порівнянні з аналогічним періодом 2023-го, свідчать дані аналітичної системи Hotel Matrix.

Наразі довкола курорту будують або рекламують інвестування близько 30 готелів та апарт-комплексів, більшість з них планують мати у своєму складі декілька ресторанів, каже керівник аналітичного проєкту Hotel Matrix та CEO Edem Family Олексій Волошин.

Ресторани у Буковелі «обмінюються» аудиторією і доповнюють один-одного, – зазначає Волошин. – Туристи, приїхавши у Буковель на три-чотири дні, не будуть ходити в один і той же заклад, а обиратимуть щодня новий.

Читайте також: Віталій Стефурак, McDonald’s: ми прагнемо відновити роботу всіх наших закладів

Після війни курорт має великий комерційний потенціал, але попит на ресторани наступного покоління вже відчуваємо, підсумовує Бейлін.