Ставка на “скромну розкіш”. Hermès вдалося перегнати усіх конкурентів у люксовому сегменті
Французький люксовий бренд Hermès у другому кварталі 2024 року значно перевершив своїх конкурентів LVMH та Kering.
Модний дім показав зростання продажів на 13%, тоді як лідер ринку LVMH продемонстрував зростання всього на 1%, а продажі Kering впали на 11% у першому півріччі. Це різко контрастує із зростанням Hermès до 3,7 млрд євро.
Проте, операційний прибуток бренду залишився трохи нижчим за прогнози аналітиків на рівні 3,1 млрд євро.
У Північній та Південній Америці продажі сумок Hermès Birkin зросли на 13%, що є ще одним прискоренням порівняно із зростанням на 11,8% у першому кварталі року.
Генеральний директор Hermès Аксель Дюма назвав ці результати великим сюрпризом і додав, що це компенсує уповільнення темпів зростання в Азії, де продажі без урахування Японії зросли лише на 5,5%. У Японії продажі зросли на 19,5%.
Експерти зазначають, що тенденції, які витісняють інші елітні будинки в Азії, допомагають Hermès зростати.
Читайте також: Louis Vuitton відкриває ексклюзивний бутік шоколаду в Шанхаї
Заможні китайці через економічний спад менше подорожують і роблять покупки всередині країни, все більше приділяючи увагу так званій “скромній розкоші”.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації