Ставка на “скромну розкіш”. Hermès вдалося перегнати усіх конкурентів у люксовому сегменті

Французький люксовий бренд Hermès у другому кварталі 2024 року значно перевершив своїх конкурентів LVMH та Kering.

Модний дім показав зростання продажів на 13%, тоді як лідер ринку LVMH продемонстрував зростання всього на 1%, а продажі Kering впали на 11% у першому півріччі. Це різко контрастує із зростанням Hermès до 3,7 млрд євро. 

Проте, операційний прибуток бренду залишився трохи нижчим за прогнози аналітиків на рівні 3,1 млрд євро.

У Північній та Південній Америці продажі сумок Hermès Birkin зросли на 13%, що є ще одним прискоренням порівняно із зростанням на 11,8% у першому кварталі року. 

Генеральний директор Hermès Аксель Дюма назвав ці результати великим сюрпризом і додав, що це компенсує уповільнення темпів зростання в Азії, де продажі без урахування Японії зросли лише на 5,5%. У Японії продажі зросли на 19,5%. 

Експерти зазначають, що тенденції, які витісняють інші елітні будинки в Азії, допомагають Hermès зростати. 

Читайте також: Louis Vuitton відкриває ексклюзивний бутік шоколаду в Шанхаї

Заможні китайці через економічний спад менше подорожують і роблять покупки всередині країни, все більше приділяючи увагу так званій “скромній розкоші”

Trade Master