Ставка на нових дизайнерів: як люксові бренди рятуються через падіння попиту

Світовий ринок товарів розкоші наразі бореться з найнижчими показниками продажів за останні роки після того, як економічний спад у Китаї та зростання інфляції в інших країнах призвели до того, що споживачі неохоче витрачають гроші на розкішні покупки.

Це спонукає до нових дизайнерських рішень у модних будинках, як Gucci, Chanel і Dior, щоб повернути увагу до своїх брендів, повідомляє Reuters.

Бренди перебувають під більшим тиском, ніж будь-коли, щоб збалансувати креативність з комерційною життєздатністю, а також зберегти актуальність на ринку, що постійно змінюється, - говорить Лідія Кінг, директор з групових закупівель та мерчандайзингу висококласного британського універмагу Liberty.

Gucci і Chanel, що належать групі компаній Kering, роблять ставку на зірок із менших лейблів. Dior, що належить LVMH, швидше за все, незабаром також наслідуватиме цей приклад. 

Проте перед новими дизайнерами стоїть складне завдання привнести правильне оновлення брендів, оскільки інвестори дають їм небагато часу на те, щоб зарекомендувати себе.

Минулого тижня оголошення про те, що Gucci призначив дизайнера Balenciaga Демна Гвасалія головою своїх дизайнерських команд, призвело до падіння акцій Kering більш ніж на 10%, що знищило ринкову вартість групи на суму близько 3 млрд євро.

Як вважає Жак Ройзен з консалтингової компанії DLG, в епоху креативних директорів-“суперзірок” дизайнери формують ідентичність брендів, навіть затьмарюючи їхню спадщину.

Багато аналітиків лобіювали сміливішу моду в Gucci після дворічного просування на ринок з більш класичним дизайном, але інвестори побоюються, що 43-річний Демна, який приніс популярність меншому лейблу Kering з висококласними стилями вуличного одягу, може не підійти для цієї ролі.

Креативні директори переосмислюють не лише естетичний напрямок, але й позиціонування та клієнтуру модних будинків, - каже Ройзен.

Chanel, що знаходиться у приватній власності, також запросив 40-річного дизайнера Матьє Блазі після його успішної роботи в Kering's Bottega Veneta. Перед ним стоїть складне завдання запровадити свіжий підхід до дизайну.

Читайте також: Dior відкрив новий флагман в історичній будівлі у Відні (фото)

Цього року розкішні бренди покладають свої надії на американський ринок, хоча ознаки економічної нестабільності вже з'являються. Очікується, що загальний сектор розкоші, середній щорічний ріст якого становив 10% протягом 2019-2023 років, зросте приблизно на 4% у 2025 році.