Статистика АЛЛО: продажі товарів для дому та спорту зросли у кілька разів за рік

Національний маркетплейс АЛЛО проаналізував покупки українців з травня 2022 року по травень 2023 року і виявив, що значний приріст показали окремі категорії, а саме - товари для дому, спорту та здоров’я.

Через воєнні дії продажі всіх категорій товарів на початку березня 2022 року різко впали, але вже з кінця весни вони почали потроху відновлюватися. Попит на товари для дому зберігається через те, що українці стали проводити вдома більше часу: працюють віддалено або переїхали та облаштовуються на нових місцях. Спортивний інвентар та тренажери також користуються чималим попитом, адже клієнти продовжують слідкувати за станом здоров’я за будь-яких обставин. Рівень попиту на велотовари зберігається впродовж останнього часу та зростає до літнього сезону, — зазначив керівник департаменту АЛЛО Маркетплейс Денис Корецький.

Товари для дому

Наразі найконверсійнішою категорією серед товарів для дому є меблі. Загалом продажі меблів зросли у 4,5 рази, якщо порівнювати травень цього року із травнем минулого. Підкатегорії товарів, що демонструють найбільше зростання за останні півроку порівняно з 2022-м:

  • торгові меблі — у 24 рази;
  • садові меблі — у 10 разів;
  • офісні стільці — у 2,3 раза;
  • стінки у вітальню — у 2 рази;
  • табурети — у 2 рази.

Станом на кінець червня, продано вже 90% кухонних стільців від обсягу продажів минулого року, офісних крісел реалізовано 60%, а геймерських - у 9 разів більше, ніж за весь попередній рік.

Зросли і продажі у категорії “Декор та текстиль”, показник збільшився у 3,8 разів до травня 2022 року. Попитом на АЛЛО користується посуд, його продажі зросли в 1,5 раза за аналогічний період.

Товари категорії “Спорт та здоров’я”

Найпопулярнішими у цій категорії є тренажери, спортивний інвентар, товари для краси та догляду, велотовари. Зростання продажів у травні 2023 порівняно з травнем минулого року таке:

  • тренажери — у 2,9 раза;
  • спортивний інвентар — у 2,6 раза;
  • товари для краси та догляду — в 1,9 раза;
  • велотовари — в 1,2 раза.

Читайте також: Масштабні звільнення у OLX не торкнуться українського підрозділу

Зазначається, що за неповний другий квартал 2023-го українці придбали на 200% більше велотоварів, ніж у першому кварталі року.

All Retail