Starbucks відкриє 17 тисяч нових кав’ярень по всьому світу до 2030 року

Американська мережа кав’ярень Starbucks поставила ціль відкрити у найближчі роки понад 17 тисяч нових закладів по всьому світу і скоротити витрати на 3 мільярди доларів.

Масштабні плани хочуть реалізувати до 2030 року, збільшивши таким чином мережу з нинішніх 38 тисяч закладів до 55 тисяч.

Також планується збільшення кількість робочих годин на барист, в обмін їм запропонують більш високу заробітну плату.

Результату із заощадження додаткових 3 мільярдів доларів компанія розраховує досягти шляхом оптимізації ланцюжків постачання та підвищення ефективності відкритих точок.

*Довідка

Третій квартал 2023 року Starbucks завершила зі зростанням продажів на 11% до 9,4 мільярдів доларів.

За межами Сполучених Штатів показник зріс на 5%, оскільки клієнти повернулися до кав’ярень після зняття карантинних обмежень.

Читайте також: McDonald’s випустив колекцію взуття у колаборації з брендом Crocs

Частину прибутку принесли заклади, що запрацювали в Китаї, незважаючи на те, що в регіоні середня кількість замовлень скоротилася на 3%. 

Результати є досить добрими, однак генеральний директор Starbucks Лаксман Нарасімхан все одно налаштований поглибити оптимізацію для заощадження вищезазначеної суми протягом найближчих трьох років.

Trade Master