Споживчі настрої європейців покращуються котрий місяць поспіль

Споживчі настрої європейських покупців у травні 2024 року продовжили позитивну динаміку попередніх місяців і помітно покращилися.

Про це свідчить останнє споживче дослідження, опубліковане Німецькою торговою асоціацією (HDE).

Позитивний вплив має зниження рівня інфляції. Очікується, що зростання оптимізму покупців може призвести до відновлення приватного споживання в найближчі місяці.

Порівняно з квітнем, схильність споживачів до покупок у травні ще більше зросла, що також може підвищити приватне споживання найближчим часом. Однак покупці паралельно також планують більше заощаджувати, інвестуючи наявний дохід не лише у споживання, а й у фінансову безпеку.

У своєму поточному економічному прогнозі і компанії, і уряд Німеччини дещо оптимістичніші щодо майбутнього економічного розвитку Німеччини. Споживачі поділяють цю оцінку, вони також підвищили свої економічні очікування та вважають, що економічний підйом покращить їхні особисті доходи.

На європейському рівні споживча впевненість також покращилася, згідно з нещодавнім звітом Statista "Індикатор споживчих настроїв", показник у єврозоні зріс на 0,2 пункту порівняно з попереднім місяцем до -14,7 у квітні 2024 року, що є найвищим показником з лютого 2022 року.

Читайте також: Три чверті покупців в усьому світі скаржаться на засиля реклами у супермаркетах – дослідження

По всьому Європейському Союзу споживчі настрої зросли на 0,1 пункту до -13,7 завдяки поступовому поліпшенню поглядів споживачів на минуле та майбутнє фінансове становище їхніх домогосподарств. Також покращилися наміри споживачів робити великі покупки. Наразі споживчі настрої у Німеччині становлять -10, а більшість країн Західної Європи відстають.

Across Magazine