Споживачі все менше купують снеки та газовані напої: PepsiCo фіксує зниження продажів

Продажі та прибуток американської корпорації PepsiCo суттєво просіли на тлі падіння інтересу покупців до чіпсів та безалкогольних напоїв.

У зв’язку з цим, виробник культового напою переглянув свій прогноз на 2024 рік. Зазначається, що покупці по всьому світу стали рідше купувати снеки і безалкогольні напої під брендами компанії.

Аналітики PepsiCo зафіксували зниження чистого прибутку в третьому кварталі. Споживачі починають обирати снеки дешевших брендів, що також позначається на результатах корпорації.

Так, у третьому кварталі 2024 року продажі компанії залишалися стабільними на рівні 23,3 млрд доларів. Чистий прибуток за цей період знизився на 5% до 2,9 млрд доларів.

Особливо змінилися звички представників так званого покоління Z – людей, народжених з середини 1990-х до початку 2010-х років.

Зокрема, покупці в США зіткнулися зі значним зростанням цін на продукти харчування і були змушені скоротити закуски та солодкі негазовані напої у своїх щомісячних покупках. Також значно впали продажі на ринках Китаю та Мексики.

Лише у деяких країнах ЄС PepsiCo все ж зафіксувала зростання продажів в третьому кварталі.

Читайте також: Попри геополітичну напруженість. Світова торгівля у 2024 році зросте після падіння у 2023-му

У зв'язку з цим, замість органічного зростання продажів на 4% за підсумками поточного року, виробник переглянув свій прогноз продажів у бік зниження і вважає, що їх зростання становить не більше 1-2%.

Trade Master