Споживачі стають прискіпливіші. McDonaldʼs звітував про перше глобальне падіння продажів з 2020 року

Американська мережа ресторанів McDonaldʼs вперше з 2020 року зіткнулася з глобальним падінням продажів.

Як повідомляє Financial Times, споживачі по всьому світу не задоволені високою вартістю страв у закладах компанії.

Квартальний дохід у 6,49 млрд доларів практично не змінився порівняно з минулим роком, однак чистий прибуток при цьому знизився на 12% до 2,02 млрд доларів. Такі результати не виправдали очікування Уолл-стріт.

Падіння попиту в Штатах посилило побоювання аналітиків, що після багатьох років підтримки найбільшої економіки світу після пандемії споживча активність досягла піку.

Продажі McDonaldʼs впали на 1% у річному обчисленні у другому кварталі, знизившись як у міжнародних філіях, так і у філії мережі в США. 

Скорочення кількості відвідувачів призвело до падіння продажів у Америці на 0,7% у другому кварталі, порівняно зі зростанням на 10,3% роком раніше.

Глобальне зниження продажів і у власних і у франчайзингових закладах стало першим з останнього кварталу 2020 року.

Скоригований прибуток McDonaldʼs у другому кварталі склав 2,97 доларів на акцію, що нижче за торішній показник в 3,17 доларів.

За словами генерального директора компанії Кріса Кемпчінскі, споживачі стали більш прискіпливими до своїх витрат.

Читайте також: McDonald’s згортає експеримент з прийому замовлень штучним інтелектом – причина

Також мережа попереджала, що війна в Газі завдала шкоди її бізнесу в деяких країнах Близького Сходу, а також в Індонезії та Малайзії.