Співзасновники бренду byMe розповіли про запуск бізнесу, масштабування та партнерів
Засновники TM byMe вклали у бренд 10 000 гривень, вийшли на стабільний прибуток, масштабували виробництво та залучили партнерів — від музеїв до благодійних фондів. Нині це прибутковий бренд одягу.
Аліна та Дмитро Сердюки в інтерв’ю LIGA.Life розповіли про ризики, виклики та масштабування бізнесу у fashion-індустрії. Українська Рада Торгових Центрів у своєму матеріалі пропонує найцікавіше.
Про створення бренду та інвестиції
Як розповідають власники бренду, розпочали вони зі шкіряних ременів для жінок та чоловіків. А вже весною 2016 року анонсували першу маленьку капсулу одягу: спідниці, сорочки та гольфи.
Першими інвестиціями були 10 000 гривень.
На ці кошти ми купили інструменти та шкіру для виготовлення ременів. А от коли окупились, ми не рахували, тоді ще був підхід такий: виключно творчість та хобі, - кажуть власники.
Прибуток був вже з першої капсули, тому що кожен місяць бренд реінвестував та виготовляв більше категорій одягу: через три місяці запустили ще й першу пару взуття.
Щодо команди, то починали з курʼєра, потім додали сейлзів, згодом відкрили виробництво в Вишгороді, а пізніше - відділ маркетингу і далі органічно розвивали кожен відділ.
Про розробку колекцій одягу та колаборації
Власники зазначають, що для своїх колекцій обирають тему української культури, яку хочуть розкрити через одяг. Потім готують технічні ескізи та обговорюють з командою. Згодом перші зразки, примірка, правки, затвердження, градація розмірів та пошив партії
Часто ми з Дмитром обираємо ту тему колекції, про яку мало знаємо або хочемо дізнатися більше. Наприклад, коли запланували колекцію про український театр, ми нічого не знали про театр "Березіль", а про Курбаса знали лише, що є такий проспект в Києві, - додала Аліна Сердюк.
За її словами, колаборацій та співпраць у бренду було дуже багато, і вони регулярно поповнюються. Колекція з Мистецьким арсеналом, із ГО "Землячки" (100% благодійна), із благодійним фондом "Сталеві Крила" (100% благодійна), DARI Jewelry, Projector Publishing.
Задля перевіреного подання інформації бренд співпрацює з музеями для кожної колекції: музей Шевченка, Музей видатних діячів української культури, Музей театрального, музичного та кіномистецтва, Національний художній музей; а також з експертками та майстрами косівської кераміки, яворівської забавки тощо.
Про цільову аудиторію та клієнтів
Основними покупцями є українські споживачі, а на іноземну аудиторію бренд поки що не вийшов.
Ринок дуже насичений, майже "червоний океан". Переважно всі українські бренди та іноземний масмаркет зі схожою ціновою політикою, - кажуть власники.
Читайте також: У ТРЦ Forum Lviv відкрився перший мультибрендовий магазин guide (фото)
Також за їхніми словами, масштабувати бізнес планують пізніше, а наразі бренд стабілізується після кризи 2024 року.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації