SPAR запустив три нові моделі франшизи для українського ринку

Міжнародна мережа супермаркетів SPAR в Україні представила нові моделі франшизи для майбутніх партнерів.

Наразі в Україні функціонує близько ста супермаркетів SPAR, більшість з них – на умовах франшизи. Мережа розвивається у трьох форматах:

  • SPAR EXPRESS. Магазин швидкого обслуговування (50-200 м²), підходить для місць з високим трафіком.
  • SPAR. Супермаркет біля дому (200-1000 м²), пропонує широкий асортимент товарів для повсякденних потреб.
  • EUROSPAR. Великий супермаркет для сімейних щотижневих покупок (1000-3000 м²).

На початку 2024 року ритейлер розробив ще три моделі франшизи:

“Стандартна модель” франшизи, що передбачає максимальну свободу в розвитку бізнесу, адже усі управлінські рішення приймаються партнером за рекомендаціями та інструкціями від центрального офісу. Можливість працювати за цим типом франшизи доступна по всій території України, вступний внесок відсутній, а щомісячний роялті становить від 2,5 до 3,5 євро за квадратний метр торговельної площі.

“Зворотня модель” франшизи, яка передбачає, що управління здійснюється центральним офісом SPAR. Це гарантує партнерам прибуток та швидку окупність, за це вони мають сплачувати роялті та управлінський збір. Втім, ця модель доступна лише в межах 200 кілометрів від центрального офісу, розташованого у Луцьку, охоплюючи Волинську, Рівненську, Львівську, Житомирську, Тернопільську та Хмельницьку області.

“Тверда модель” франшизи. Цей формат несе менше ризиків для інвестора, адже усі управлінські рішення приймаються партнером за правилами, встановленими центральним офісом SPAR.

Читайте також: Мережа SPAR трансформує діяльність в Угорщині для захисту від “олігархів Орбана”

Вибірка товару з РЦ становить 90%, партнер може орендувати обладнання замість його покупки. Роялті також сплачується, а модель діє у радіусі 200 кілометрів від центрального офісу у Луцьку.

All Retail