Спадщина як стратегія: як Burberry та Fendi підкорюють пошукові рейтинги
Світові модні будинки Burberry та Fendi неочікувано лідирують у рейтингу пошукових запитів брендів, в той час як Miu Miu потряпляє до цього списку вже кілька років.
За даними модного пошуковика Tagwalk, бренди, які потрапили до рейтингу, зробили ставку на свою спадщину.
Ці бренди не намагалися бути занадто сучасними чи експериментальними. Вони розуміють, хто вони є, і впевнено рухаються вперед, — зазначила засновниця та CEO Tagwalk Александра Ван Аутте.
Причиною успіху Miu Miu є ймовірна трансформація, оскільки цей бренд не просто про одяг, а про стиль життя.
Miu Miu — це про особистість. Його героїня спонтанна, автентична, і саме цей образ стає натхненням для масового ринку, — зазначила Ван Аутте.
Бренд вже кілька сезонів поспіль задає тон у сфері молодіжної моди, залишаючись найбільш обговорюваним серед баєрів, дизайнерів і медіа.
Головною несподіванкою став Burberry, який минулого сезону займав лише 13-ту позицію, а тепер піднявся на друге місце.
Це стало можливим після приходу CEO Джошуа Шульмана, коли бренд повернувся до класичних основ. У колекції Деніела Лі головну роль зіграли знакові пальта і традиційні силуети — без надмірного бажання слідувати трендам.
Burberry не повинен бути ультрамодним, його сила — у створенні речей, які залишаються з вами на роки та передаються у спадок, — наголошує Ван Аутте.
З 24-го місця минулого сезону модний дім Fendi піднявся на третю позицію, значно покращивши свої показники. Цьому успіху сприяв акцент на традиції. Колекція Сільвії Вентуріні Фенді включала вироби зі штучного та натурального хутра, що відсилає до спадщини бренду.
Повернення до спадкових цінностей та активна маркетингова кампанія навколо столітнього ювілею дозволили Fendi відновити популярність, — зазначає Tagwalk.
Четверту і п’яту позиції посіли Chanel та Gucci. Наразі ці бренди переживають трансформацію, але відсутність офіційних креативних директорів не завадила їм втриматися у топі пошукових запитів.
До рейтингу також потрапили і нові бренди. Завдяки популярності в TikTok у списку з'явився Zimmermann, а також Dsquared2, якому допомогло гучне шоу на честь 30-річчя бренду, та Givenchy — дебютна колекція Сари Бертон принесла бренду новий імпульс.
Читайте також: Ставка на нових дизайнерів: як люксові бренди рятуються через падіння попиту
Загалом Париж залишився головним центром моди: 13 з 20 найпопулярніших брендів представили свої колекції саме тут. Мілан посів друге місце з шістьма брендами, а Лондон — третє з одним представником. Нью-йоркські бренди не увійшли до рейтингу.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації