Соцмережі і e-commerce. Що можуть дати маркетплейсам розвинені акаунти

З кожним роком роль соцмереж у веденні бізнесу відіграє все більш значущу роль. Для великих ТРЦ та роздрібних мереж ведення щонайменше Instagram - маст-хев.

А як щодо e-commerce? Чи є соціальні мережі ще важливішими для онлайн-ритейлу та маркетплейсів, чи можна досягти успіхів без них та як правильно працювати з контентом?

Про це у ексклюзивній колонці для Української Ради Торгових Центрів розповіла CMO MAUDAU Ольга Румянцева.

Telegram: як ми перетворили канал на драйвер продажів

Раніше ми недооцінювали потенціал Telegram через невелику аудиторію та хаотичний контент. Не використовували тригери, не приділяли уваги оформленню постів, а також майже не залучали нових підписників чи рекламувались. Проте, зробивши реформу каналу, ми досягли вражаючих результатів всього за 9 місяців:

  • Зростання підписників на 300%
  • Продажі зросли на 900% 

Інсайт: навіть з невеликою кількістю підписників можна досягти високих продажів, якщо грамотно працювати з контентом. Телеграм став ідеальною платформою для нашої стратегії завдяки простоті, відсутності зайвої реклами та високій відвідуваності. Прямі посилання та інтерактивні інструменти стали ключовими у досягненні таких результатів.

Приклад успішного посту: мем, який поєднує гумор та товарну пропозицію - посилання.

Instagram: Як відео та креативи створюють охоплення та продажі

Відеоконтент у Instagram виявився одним із найефективніших інструментів для залучення аудиторії та збільшення продажів. Після того як ми суттєво розширили кількість відеоматеріалів у профілі, наші охоплення зросли на 200%. Це підтверджує, що відео не лише привертає увагу, а й утримує інтерес аудиторії значно краще, ніж статичні пости.

Одним із ключових форматів стали сторіз, що дають змогу швидко взаємодіяти з користувачами та включати інтерактивні елементи. Вони працюють особливо добре на просування акційних пропозицій та імпульсних покупок. Приклад однієї з таких сторіз, яка сприяла значному зростанню продажів, можна переглянути тут.

AI-креативи: поєднання технологій та дизайну

Ще один інноваційний крок — це використання штучного інтелекту для створення креативів. Цей підхід дозволив нам експериментувати з дизайном, генеруючи нові ідеї швидше та ефективніше. Водночас наші дизайнери вдосконалювали AI-генеровані зображення, доводячи їх до фінального вигляду, що відповідає візуальній мові бренду.

Цей формат креативів значно підвищує залученість аудиторії, адже поєднує новаторство і естетику, привертаючи увагу в стрічці, насиченій контентом. Один із прикладів успішного AI-креативу можна переглянути тут.

Співпраця з креаторами: контент, що залучає та продає

Окремий акцент ми зробили на співпраці з контент-креаторами. Створюючи відео разом із блогерами для нашого бренду та їхніх акаунтів, ми досягли зростання залучення в середньому на 120% у порівнянні з публікаціями, зробленими лише від імені бренду. Приклад такого контенту тут.

Читайте також: Кількість запитів українською у e-commerce зростає: що шукали у 2024 році (дослідження)

Ці кейси демонструють, що правильний підхід до контенту та стратегічна робота з платформами може значно підвищити як охоплення, так і продажі. Соцмережі — це не просто комунікація, а ключовий канал для зростання бізнесу.