Мережа “Сільпо” запустила можливість залишати чайові за обслуговування

Мережа супермаркетів “Сільпо” першою серед ритейлерів запустила чайові за обслуговування.

Про те, що у магазинах мережі з’явилася така можливість, повідомив бізнес та бренд-директор ЛУН Денис Суділковський у своїх соцмережах.

Подякувати працівникам “Сільпо” можна за допомогою QR-коду під фото співробітника конкретного відділу, а також залишити “чайові” компліменти, на свій розсуд.

Перші нові “Сільпо” у 2024-му

20 та 21 червня мережа “Сільпо” відкрила два нових супермаркети у ТРК CITY MALL (Запоріжжя) та ТРК “Сонячна Галерея” (Кривий Ріг). 

Це перші відкриття “Сільпо” у 2024 році. Нові магазини стали 16-м у Запоріжжі та 4-м у Кривому Розі. Обидва магазини є надзвичайно просторими: площа торговельних залів становить 3600 та 3900 м2 відповідно. Це найбільші магазини у обох містах.

Читайте також: “Аврора” провела власний експеримент з виплатою кешбеку за українські товари – результати

Нові “Сільпо” вразять гостей різноманітним асортиментом. У цих магазинах ви знайдете смачну рибу з власної коптильні, свіжі овочі і фрукти, дивовижні крафтові продукти від українських фермерів з “Лавки Традицій”, а також зможете замовити ароматну піцу з власної пекарні.

Нові магазини працюватимуть щодня з 8:00 до 22:00.