«Сільпо» запускає власне радіо

У мережі супермаркетів запустили власне in-store радіо і тепер щодня його слухають понад мільйон людей по всій країні. Музичним директором радіо «Сільпо» став вокаліст гурту ТНМК Олег Михайлюта, відомий як Фагот.

Вже зараз у всіх супермаркетах мережі можна почути реп від Freel та ZERNO, народні мотиви MOLFAR та енергійний біт Morphom. У радіо «імпортували» і закордонну музику – від французького репу Sexion D’assaut до італійців Maneskin, від класики Depeche Mode до хуліганської Біллі Айліш.

У «Сільпо» кажуть, що сьогодні слід змінювати уявлення про радіо, оскільки 10 років тому воно вийшло за межі FM-приймачів і стало звичним в інтернеті. Мережа планує зробити радіо кросплатформним: в офлайні та онлайн, у супермаркетах та в мультиресторанах Resto.

«Щоб викликати яскраві емоції у гостей, ми задіяли всі органи чуття: смак через добірні продукти, очі через дизайн нових супермаркетів та слух через радіо з якісною музикою. Вже у тестовий період ми отримали сотні теплих відгуків гостей у соцмережах. Гостям подобається чути пісні улюблених виконавців чи «шазаміти» нові яскраві треки», — зазначає Катерина Огуряєва, маркетинг-директор «Сільпо».

Вона додає, що вже скоро в ефірі можна буде почути музику власного виробництва мережі — серед касирів, кур’єрів та інших «Сільпо», що перевершили, є музиканти, яких має почути країна.

В даний час радіо готується до виходу в Інтернет, а також завершується створення власної студії. Команда радіо зазначає, що зараз для неї дуже важливий зворотний зв’язок та кращою оцінкою роботи радіо будуть відгуки гостей у соцмережах.