Сільпо запускає просвітницько-благодійний проєкт про історичних постатей України
Мережа супермаркетів Сільпо за підтримки компанії Mastercard розпочинає просвітницько-благодійний проєкт «Інсторики». Це яскравий та живий проєкт про історію України, сучасний погляд на діяльність та життєвий шлях 25 видатних історичних постатей.
Команда Сільпо пофантазувала над тим, якби українські діячі жили в наш час, то вони б не відмовилися від можливості поділитися своїми думками у соціальних мережах. Яку інформацію вони б шерили у своїх дописах та сторіз? Як виглядав б щоденний to do list князя Володимира? Які б інсайти розповів князь Данило в онлайн-курсі «Як заснувати місто з нуля»? Які місця відкрив світу мандрівний філософ Григорій Сковорода у своєму тревел-шоу? Як давав би собі раду Степан Бандера у роботі з хейтерами?
У рамках проєкту Сільпо разом із професійними авторами видавництва «Чорні Вівці» Христею Венгринюк, Євгенією Завалій, Максимом Дупешком та у колаборації з досвідченим істориком Кирилом Галушком створили книгу з біографіями 25 відомих українців. У книзі «Інсторики» розповідають про свій життєвий шлях від першої особи, жартують та діляться своїми мотиваціями та настановами для українців наступних поколінь. Вона охоплює хронологічні рамки від князівських часів до сьогодення, від Володимира та Ярослава до Симона Петлюри й Василя Стуса. Це книга у легкій та доступній формі занурить усіх небайдужих українців та українок у історію рідного краю, нагадає дорослим шкільні роки, а дітям — розповість про інсторичне минуле, але у сучасному викладі.
Окрім книги також створили сашети зі стікерами про кожного з видатних українців та українок. Книгу та наліпки можна знайти на полицях та у доставці від Сільпо з 30 листопада. Одну гривню від продажу кожного сашета Сільпо перерахує до благодійного проєкту «Птахи», організаційний супровід якого здійснює Благодійна Організація «Благодійний фонд «Відчуй». Кошти будуть витрачені на забезпечення медицини на деокупованих територіях. Партнером проєкту виступила компанія Mastercard.
«Сьогодні у розпал війни, як ніколи актуально шанувати та знати наших героїв, борців за державність, які творили українською та робили надзвичайні відкриття для світу. Зараз ми самі живемо в історичні часи, і поринаючи у минуле, намагаємося знайти пояснення цим подіям і зрозуміти, яким буде майбутнє. Тому ми і створили проєкт «Інсторики», який популяризуватиме українську історію та надихне нас боротися й далі», — коментує маркетинг-директор Сільпо Катерина Огуряєва.
Читайте також: У Києві відкрився перший соціальний супермаркет