“Сільпо” запускає першу в Україні щомісячну підписку на доставку та кешбек
Мережа супермаркетів “Сільпо” першою серед ритейлерів в Україні запустила підписку для постійних клієнтів - “Плюхс”.
Як повідомляє прес-служба компанії, підписка відкриває вигідні умови кешбеку та доставки. За фіксовану щомісячну суму користувачі програми лояльності "Власний рахунок" отримають додаткові бонуси.
“Плюхс” надає:
- чотири доставки на місяць у межах міста лише за 1 гривню;
- 4% кешбеку у вигляді балобонусів за всі неакційні товари;
- 16% кешбеку на фірмову випічку та каву від "Сільпо".
Підписка "Власний Рахунок Плюхс" стала доступною з 14 жовтня, у перший місяць вона коштує 1 гривню, а далі 149 грн щомісяця.
Оформити підписку можна на сайті, де для зручності створено особистий кабінет для перегляду статусу та винагород. Незабаром функцію додадуть і до мобільного застосунку "Сільпо".
“Сільпо” повертає довоєнну послугу
Раніше ми розповідали, що "Сільпо" повертає послугу платного пришвидшення доставки, яке дозволяє скоротити час очікування замовлення до 59 хвилин.
Скористатися опцією знову можна у Києві та інших містах України, перевірити доступність послуги у конкретному населеному пункті можна на сайті ритейлера. Функція була недоступна з початку повномасштабного вторгнення, хоча до великої війни користувалася великим попитом.
Читайте також: “Сільпо” у новому форматі з’явиться в майбутньому ТРЦ Proskyriv Plaza у Хмельницькому
Доставку до години потрібно активувати під час оформлення звичайного замовлення, вартість послуги відображається безпосередньо під час оформлення замовлення на сайті або у застосунку.
Якщо адреса дещо виходить за межі зони покриття пришвидшення, час доставки може бути трохи довшим. Час автоматично розраховується в застосунку та на сайті після введення адреси.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації