“Сільпо” запускає кампанію “Ми хочемо продавати ветеранську продукцію” за підтримки Мінветеранів
Мережа супермаркетів “Сільпо” за підтримки Міністерства у справах ветеранів запускає інформаційну кампанію "Ми хочемо продавати ветеранську продукцію".
Про це УРТЦ повідомили у прес-службі компанії.
Мета кампанії - просувати ветеранський бізнес в Україні, зробити його видимим, а вироблену ним продукцію впізнаваною та популярною серед споживачів.
В рамках ініціативи, усі охочі ветерани-фудпідприємці або члени їхніх сімей, а також родини полеглих захисників, можуть подати заявку для співпраці з “Лавкою Традицій” у “Сільпо”, як постачальники крафтової продукції.
Міністерство у справах ветеранів України зі свого боку надасть можливість промаркувати ці продукти графічним зображенням “Створено Захисниками”.
Вже більше 10 років ми підтримуємо маленькі господарства і відбираємо найкращі фермерські продукти по всій країні, щоб жителі міст могли купити їх у своїх "Сільпо". Зараз наша мета – додати на полиці смачні продукти, створені українськими захисниками. І познайомити з ними наших гостей. В рамках ініціативи команда проєкту надасть додаткову підтримку потенційним постачальникам – сертифікати на безкоштовну профільну освіту для фудпідприємців та прикладні поради від виробників, які вже пройшли свій шлях до полиці "Сільпо”, - каже керівниця “Лавки Традицій” Марина Булацька.
Про “Створено Захисниками”
Раніше ми розповідали, що Міністерство у справах ветеранів презентувало єдиний бренд для підприємців, які є захисниками України чи членами їхніх сімей. Завдяки цьому вони зможуть зробити свої товари та послуги більш впізнаваними на ринку.
Логотип бренду "Створено захисниками" зможуть використовувати ФОП та юрособи, якими володіють ветерани або які використовують їхню працю, а також члени їхніх сімей та сім'ї загиблих воїнів.
Читайте в матеріалі: Бренд вишиванок SVARGA та BlaBlaCar запустили спільний проєкт до Дня Незалежності
Детальніше про проєкт, а також про те, як виглядає логотип бренду, дізнайтеся в нашому матеріалі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації