“Сільпо” вибачився перед норвезькими чайками у новій рекламній кампанії (фото)

Мережа супермаркетів "Сільпо" встановила у центрі норвезької столиці Осло сітілайти з написом: "Любі норвезькі чайки, вибачте, що забрали вашу смачну і свіжу рибу".

Це стало ще однією частиною рекламної кампанії про рибну категорію, яку ритейлер реалізував спільно з креативною агенцією banda, повідомляють УРТЦ у пресслужбі компанії.

Основне повідомлення — мережа "Сільпо" самостійно привозить свіжу рибу в Україну двічі на тиждень. Ідея кампанії полягає в тому, що єдині, кого це може не влаштовувати, — це чайки, у яких "забирають" найкращу рибу.

oslo | 1

Не всі знають, що ми двічі на тиждень привозимо для наших Гостей свіжу рибу з Норвегії, Туреччини та Середземномор'я. Завдяки нашій здатності самостійно контролювати всі етапи та прямим контрактам з постачальниками, ми привозимо найсвіжішу рибу всього лише за три дні. І якщо для цього треба трішки посваритися з чайками — що ж, ми готові, — Ірина Звєрєва, заступник директора комерційного з напрямку "Риба та м'ясо".

Кампанія викликала безліч емоцій у Гостей: хтось щиро посміявся, а хтось навіть поспівчував пернатим.

Ми подумали, що якщо є така реакція, то треба вибачитися перед чайками . Сподіваємося, вони прочитають наше повідомлення та пробачать нас, — прокоментував артдиректор banda Олексій Приліпка.

Читайте також: Провокаційна реклама з репером Bad Bunny принесла Calvin Klein 8,4 млн дол медіавпливу

Щоб птахи точно побачили послання, борди встановили в їхньому улюбленому районі — на набережній Aker Brygge, де Осло-фьорд з'єднується з відкритим морем.