“Сільпо” встановив першу безбар’єрну касу самообслуговування (фото)

Мережа супермаркетів “Сільпо” розробила та встановила у своєму львівському магазині новий формат безбар’єрних, інклюзивних самокас.

Про це повідомляє керівник лабораторії штучного інтелекту та інновацій у Fozzy Group Андрій Янбухтін.

Головна ідея нововведення полягає в тому, щоб рішення було адаптовано не під когось конкретно, а було максимально доступним для всіх гостей, з урахуванням їхніх персональних потреб.

3 | 1

Ми старалися врахувати зріст дітей, потреби людей з інвалідністю у кріслі колісному, особливості людей старшого віку, майбутніх мам. Команда R&D Лабораторії TemaBit Fozzy Group провела розрахунок конструкції на основі великої кількості антропометричних даних і принципів ергономіки. Ми спиралися на матеріали з інклюзивності: нормативні документи, світовий досвід, міжнародні стандарти, - зазначає Янбухтін.

У самокасі врахували навіть нові можливості кріплення милиць різної конструкції, тростин, паліць для скандинавської ходьби, додали інфографіку зі зрозумілими значеннями.

1 1 | 2
2 2 | 3

Читайте також: Благодійний маркет “Кураж” та monobank запускають спільний проєкт – деталі

Поки що це перша інклюзивна Самокаса мережі на шляху до безбар’єрності. Ритейлер планує надалі вносити зміни в конструкцію та продовжить працювати з інтерфейсом, враховуючи особливості зору.