“Сільпо” вперше долучається до міжнародної ініціативи Organic September
Мережа супермаркетів “Сільпо” у 2023 році вперше долучиться до масштабного міжнародного руху з популяризації екологічно чистих та органічних продуктів Organic September.
Ініціатива реалізується у партнерстві з громадською спілкою "Органічна ініціатива", зазначають у прес-службі.
Ритейлер вирішив зробити вересень – місяцем української органіки у "Сільпо".
Що таке Organic September?
Ініціатива з'явилася в різних країнах у 2000-2010 роках. В рамках Organic September магазини, ресторани, фермерські ринки та інші організації пропонують спеціальні знижки, промоакції та події, пов'язані з органічними продуктами.
Метою ініціативи є підтримка сталого споживання, збільшення свідомості про екологічні аспекти харчування та сприяння здоровому способу життя. У 2021 році Європейський Парламент, Європейська Рада та Європейська Комісія започаткували щорічний Органічний день ЄС 23 вересня.
Що запланували у “Сільпо”?
23 та 24 вересня “Сільпо” з 13:00 до 19:00 проведе фестиваль органічної української продукції у своєму супермаркетів в столичному ТРЦ Respublika Park.
На події можна буде особисто познайомитись з виробниками органічної їжі, скуштувати їхню продукцію та придбати все зі знижкою до -15%.
Ми хочемо допомогти гостям супермаркету більше зануритись у поняття органічного виробництва, а також популяризувати споживання української органічної продукції. У гостей буде нагода скуштувати органічні сири, молочну та м’ясну продукцію від “Старого Порицька”, Organic Milk "O" та TM Organic Meat. Свіжі фрукти й овочі від “Дунайського аграрія”. Борошно, олійку та крупи від “Екород”, ТМ “Козуб” та Garna, пастилу від BRANCHO SNACKS, сублімовані ягоди та фрукти від Panfruit Ukraine та карпатський іван-чай від MOLFAR Organic Tea, - пояснили у компанії.
Читайте також: 20-й у Львові: у новому ТЦ Sodova запрацював “Сільпо” у стилі неофолк (фото)
*Довідка. Захід організовано ГС «Органічна ініціатива» за підтримки Швейцарії в рамках програми «Органічна торгівля заради розвитку в Східній Європі (OT4D)», що впроваджується IFOAM - Organics International в партнерстві з HELVETAS Swiss Intercooperation та Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL).
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації