“Сільпо” та Mastercard починають перший хіт-парад молодих українських виконавців

Радіо “Сільпо” разом з платіжною системою Mastercard розпочинають перший “МУВ” – хіт-парад молодих українських виконавців.

Про це УРТЦ повідомили у прес-службі ритейлера.

Мережа оголосила відбір до хіт-параду молодих українських виконавців. Завідуватиме заходом музичний директор Радіо "Сільпо" Фагот із гурту ТНМК.

Хіт-парад "МУВ" від Радіо "Сільпо" та Mastercard – це можливість розповісти про себе більш ніж мільйону Гостей, які щодня відвідують супермаркети по всій Україні, - пояснюють у “Сільпо”.

“Сільпо” та Mastercard починають перший хіт-парад молодих українських виконавців

Як проходитиме “МУВ”?

Двічі на тиждень до плейлиста Радіо "Сільпо" будуть додавати два відібрані треки українських артистів чи гуртів та коротко розповідати про самих виконавців.

Почути композиції українських митців можна буде до кінця цього року. Треки відбиратимуть музичний директор Радіо "Сільпо" Фагот та музичний редактор Денис Кузьмічов.

Доєднатися до хіт-параду можна у будь-який час, для цього потрібно передати авторські права в управління ГО "УААСП" і зареєструвати свої пісні, а також заповнити заявку. У анкеті необхідно більше розповісти про свій музичний проект та надіслати пісні.

Читайте також: “Сільпо” відкрив у Чорноморську супермаркет, присвячений українським собакам-рятувальникам

Хіт-парад "МУВ" на Радіо "Сільпо" виходитиме за підтримки Mastercard і громадської організації "Українська агенція з авторських та суміжних прав".

Зазначається, що керівник агенції Валерій Харчишин хоче зробити авторське право й поняття "роялті" більш доступними і зрозумілими для молодих музикантів.