“Сільпо” повертає послугу, яка була недоступна з початку повномасштабної війни

Мережа супермаркетів "Сільпо" повертає послугу платного пришвидшення доставки, яке дозволяє скоротити час очікування замовлення до 59 хвилин.

Скористатися опцією знову можна у Києві та інших містах України, перевірити доступність послуги у конкретному населеному пункті можна на сайті ритейлера. Функція була недоступна з початку повномасштабного вторгнення, хоча до великої війни користувалася великим попитом.

Доставку до години потрібно активувати під час оформлення звичайного замовлення, вартість послуги відображається безпосередньо під час оформлення замовлення на сайті або у застосунку.

Якщо адреса дещо виходить за межі зони покриття пришвидшення, час доставки може бути трохи довшим. Час автоматично розраховується в застосунку та на сайті після введення адреси.

Кадрова криза у “Сільпо”

Раніше ми розповідали, що у мережі магазинів “Сільпо” через брак кадрів почали брати на роботу молодь 16-17 років.

Як каже директорка з персоналу мережі "Сільпо" та логістики Fozzy Group Любов Українець, це стало одним зі способів розв'язання кадрового питання.

Влітку цього року в супермаркетах ритейлера працювало близько 700 осіб до 18 років на різних посадах, наразі роботу з навчанням поєднують близько 500 осіб.

Читайте також: “Сільпо” у новому форматі з’явиться в майбутньому ТРЦ Proskyriv Plaza у Хмельницькому

За словами Українець, ідея брати на роботу молодь виникла давно, однак її масову реалізацію почали лише навесні 2024 року. Детальніше про плани ритейлера у цьому напрямку читайте в матеріалі.

Bit.ua