“Сільпо” планує запустити доставку Loko у Львові

У мережі супермаркетів “Сільпо” підрахували, що середній чек на їхню доставку Loko становить 450 гривень. У прес-службі зазначають, що цей показник виріс, але через інфляцію. Наступний крок Loko - запуститися у Львові, розповів керівник департаменту "Гостя" відділу електронної комерції Дмитро Головчук.

За кількістю замовлень на довоєнні показники експрес-доставки вдасться вийти через два місяці, прогнозують у “Сільпо”.

Суму інвестицій у Loko компанія не розкриває. Головчук розповідає, що сервіс розробив відділ електронної комерції “Сільпо” з 20 людей, яких переважно набирали з TemaBit, IT-компанії Fozzy Group.

Як працює Loko?

Мережа “Сільпо” планувала запустити власний сервіс швидкої доставки Loko 28 лютого 2022 року. Але змушена була перенести свої плани на чотири місяці через повномасштабне вторгнення рф.

У кількох районах Києва сервіс запрацював 13 червня, а потім розширився на 70% жителів столиці. Мережа вирішила не просто зробити ще одну доставку продуктів, а підключити декілька сотень закладів-партнерів. Особливістю сервісу є те, що кур’єр привезе усі замовлені товари за один раз.

Наразі Loko має 10 дарксторів, каже маркетинг-директорка відділу Марина Бриль.

Читайте також: Як змінився дохід найбільших українських рітейлерів за 2022 рік – рейтинг

Асортимент сервісу становить 2,5 тис. позицій, зокрема готові страви із "Сільпо" і 250 ресторанів-партнерів, серед яких “М’ясторія”, “Багато лосося” та “Бармен Диктату”.

Loko має близько 500 кур’єрів, які комбінують замовлення і з супермаркету, і з ресторану в одній доставці. Середній час доставки замовлення становить 22 хвилини, її вартість - 49 грн, замовлення від 200 грн – безкоштовно.

Конкурентною перевагою Loko у “Сільпо” вважають клієнтську базу на 1,5 млн користувачів додатку мережі.

Forbes