Шведський рітейл-гігант H&M випустить колаборацію з люксовим брендом Mugler

Шведський рітейл-гігант H&M оголосив про ексклюзивну колаборацію з люксовим брендом Mugler.

Про це повідомляє український Vogue.

Креативний директор Mugler Кейсі Кедволладер разом із креативним консультантом H&M Енн-Софі Йоханссон створять разом капсульну колекцію, яка має продемонструвати усе найкраще від обох брендів.

Лімітована лінійка одягу вийде онлайн та в окремих магазинах вже весною цього року.

Видання наголошує, що H&M не вперше співпрацює з люксовими модними домами. Раніше шведський рітейлер вже мав колаборації з деякими брендами, зокрема:

  • Karl Lagerfeld у 2004 році;
  • Comme des Garçons у 2008-му;
  • Versace у 2011-му.
Навіщо Mugler співпраця з H&M?

Кейсі Кедволладер став креативним директором Mugler у 2017 році і тоді розробив власне бачення цього бренду. Він долучив до нього муз, які представляють модний дім і по сьогодні, наприклад Домінік Джексон і Палома Ельсессер.

У 2018 році, під час презентації своєї дебютної колекції він заявив журналістам, що хотів би “розпочати розмову про те, що означає потужна сучасна жіночність”. Кедволладер досяг цього завдяки розширенню силуетів і потужному кастингу, а нинішня співпраця з H&M надасть йому ще одну можливість реалізувати свої головні цінності.

Читайте також: Пивний концерн Heineken пояснив, чому досі не вийшов з ринку рф