Штучний інтелект створив новорічні ялинки різних світових брендів (фото)

Нейромережа з фотомонтажу та діджитал колажів Rick Dick напередодні Нового Року представила, як виглядали б святкові ялинки світових модних брендів.

За допомогою штучного інтелекту інтернет-художник створив зображення ялинок брендів Gucci, Moschino, Prada, Valentino та ін.

Кожна ялинка відображає естетику бренду, його основні, особливі риси, наприклад, скандальні клатчі Moschino у вигляді селери і багетів, ляльки Maison Margiela і футуристична Prada за мотивами останньої колекції, мереживна ялинка Dolce & Gabbana і ялинка з мікросхем Schiaparelli.

dg | 1
maison margiela | 2
diesel | 3
valentino | 4
prada | 5
moschino | 6
schiaparelli | 7
coperni | 8

Штучний інтелект в рекламі

Раніше ми розповідали, що використання терміну “штучний інтелект” в описі товарів негативно впливає на їхній продаж, показало нове дослідження від Університету штату Вашингтон.

Результати показали, що товари, в описі яких вказували використання нейромережі, мали меншу популярність.

Читайте також: Понад 90 країн-членів СОТ уклали першу угоду про регулювання e-commerce

У дослідженні запитували про різні категорії продуктів та сервісів, використовували їхні описи. Одним з прикладів був розумний телевізор, опис якого відрізнявся лише тим, що в одному з них була згадка штучного інтелекту.

Група респондентів, яка бачила згадку ШІ, виявила набагато менше бажання придбати продукт, аніж група, яка бачила опис без цього зауваження.

Коли йшлося про продукти та сервіси з високим ступенем ризику, тобто такі, на які споживачеві важко погодитися, як-от дорога електроніка, медичні пристрої чи фінансові сервіси, згадка штучного інтелекту мала лише негативний вплив.