Що українські ритейлери шукають при виборі постачальників – думка

Великі ритейлери не можуть постійно змінювати асортимент, тож головним показником при виборі постачальника є стабільність з погляду наявність товару та його якість.

Про це розповіла керівниця відділу Стратегічного розвитку асортименту Metro Cash&Carry Україна Марина Добичіна під час саміту "AgriSales B2B: Продукти переробки зернових, олійних та бобових", що пройшов у Києві.

Нас цікавить довгостроковий бізнес. Не менш важливо, щоб постачальник був готовий до розвитку і впровадження інновацій. Також необхідною умовою є прозорість бізнесу нашого майбутнього партнера, — зазначила представниця ритейлера.

За словами Добичіної, невеликим виробникам, які наразі не мають можливостей для створення власного бренду, потрібно починати під брендом ритейлу і вже згодом будувати потужну ТМ.

Прогнози торгівлі

Раніше ми розповідали, що у грудні 2023 року український бізнес помітно погіршив оцінки результатів своєї діяльності. 

Про це свідчать підсумки опитування Нацбанку підприємств у грудні, за якими НБУ розраховує індекс очікувань ділової активності (ІОДА).

Читайте також: Українська Рада Торгових Центрів створила інтерактивну карту тривалості повітряних тривог в регіонах України

Так, підприємства торгівлі після дев’яти місяців поспіль позитивних очікувань різко погіршили оцінки своєї ділової активності.

Що стало причиною такого погіршення і як змінився секторальний індекс у галузі торгівлі, читайте в нашому матеріалі.

Agro Portal