Що найбільше купували українці у подарунок до Дня закоханих – аналітика “Фокстрот”

Омніканальний ритейлер “Фокстрот” підбив підсумки продажів у День закоханих.

У топі подарунків – смартфони і товари дрібного побуту з категорії “краса”, розповідають УРТЦ у прес-службі компанії.

Цьогоріч сейл до Дня закоханих у мережі тривав з 1 по 14 лютого, порівняно з аналогічним періодом попереднього року товарообіг зріс на 31,6%, що говорить про відновлення підвищеного інтересу до цього свята.

Найпопулярніші товари

Зазначається, що найбільш популярні товари – з категорії портативної електроніки (смартфони, смарт-годинники і фітнес-трекери), їхня частка у загальній структурі товарообігу ритейлера цього року склала 24% і приросла на 20% до товарообігу минулорічної акції.

Значно зросла і майже наздогнала їх категорія дрібної побутової техніки – до 20% і +48% до минулого року відповідно. А от телевізори й аксесуари не показали суттєвого росту, проте виросла категорія великого побуту: +52% до Love Season-2023.

Серед популярних з категорії "жіноча краса": товари по догляду за волоссям, передусім, фени і мультистайлери. Їхні продажі у цій категорії становили 46%. Найбільш хітовий товар - стайлер Dyson Airwrap HS05 Complete Long, за ним йдуть епілятори, випрямлячі для волосся та фени. У штучному вираженні першість за девайсами особистого користування (ваги, масажери, диспенсери та ін.).

Серед "чоловічих" товарів в топі тримери і електробритви, тут здобув першість універсальний тример Philips All-in-One Series 11-в-1.

Цікаво, що у гендерному співвідношенні немає переваги в той чи інший бік, це означає, що в цей період товари купували приблизно однаково і для чоловіків, і для жінок.

Найбільший ріст в кількісному вимірі продемонстрували фени, а от у грошовому еквіваленті значний приріст бачимо по стайлерам, що пов’язано з поверненням на ринок України бренду Dyson, а також зростанням категорії фен-щіток. Такий підвищений попит може свідчити про поступове повернення частини жінок в Україну. В цілому ж – про відновлення позитивних споживчих настроїв у всіх категоріях чоловічої і жіночої краси. Крім того, значно зростає середній+ і преміум-сегмент товарів, – зазначив В’ячеслав Склонний, комерційний директор “Фокстрот”.

infografika love season | 1

Тенденції 2024

Також у ритейлера відзначають такий довоєнний тренд підготовки до Дня закоханих, як купівля подарунку в останній момент. Продажі помірно зростали протягом останніх двох тижнів, а ажіотаж припав у переддень свята і власне 14 лютого, незважаючи на те, що це були будні дні.

Читайте також: Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) у січні різко знизився через часті тривоги та обстріли

Така динаміка повторює тенденцію мирних часів, коли найбільший попит та бажання клієнтів купувати подарунки було зосереджено в останніх двох днях. Відтак дуже радісно і зворушливо було чути від покупців в ці дні, що вони обирають товар саме на подарунок. І цей факт є ще одним доказом того, що попри виклики сьогодення, українці знаходять можливість дарувати, цінувати та кохати, – підсумував В’ячеслав Склонний.