Що іноземці знають про українські бренди? Міжнародне опитування (інфографіка)

Близько 20% іноземців знають про українські бренди та можуть назвати принаймні один із них. 

Про це свідчать результати міжнародного опитування організації Brand Ukraine. Так, лідером серед українських брендів по впізнаваності за кордоном стала кондитерська корпорація Roshen.

Бренд солодощів без підказок згадали 3% опитаних з усіх країн, найбільше Roshen назвали у Польщі та Туреччині - 10% та 6% відповідно.

Ще п’ять брендів набрали більше ніж 1% спонтанного знання, це:

  • Sleeper;
  • Paskal;
  • Nemiroff;
  • Sandora;
  • "Антонов".

У Туреччині респонденти найчастіше називали Sandora, у Франції – бренд головних уборів Ruslan Baginskiy, а у Великій Британії – бренд одягу FROLOV.

20240726110404 7255 | 1

У питаннях з підказками, тобто коли потрібно було обрати знайомі бренди з запропонованого переліку, принаймні один український бренд називали 60% опитаних.

Найвищий рівень обізнаності продемонстрували жителі США (74%), а найнижчий – Німеччини (49%) та Іспанії (50%).

Знання про українські бренди відрізнялися у різних країнах, наприклад про Ajax найбільше знають у Франції та Туреччині, у Польщі лідерами за рівнем знання є Roshen та Nemiroff.

Основний стимул для іноземців купувати українські товари – можливість підтримати Україну. 47% іноземців готові спробувати український товар, якщо побачать його в магазині.

Читайте також: Уникають реклами та не довіряють брендам: дослідження поведінки українців онлайн (інфографіка)

Також серед причин звернути увагу на українські бренди – доступна ціна, що особливо важливо для французів (49%) та поляків (48%). Третім чинником у списку мотивацій є цікавість спробувати українські продукти або товари.

20240726111258 2447 | 2