Ще 100 нових магазинів до кінця року. Sinsay взяв курс на масштабну експансію в Україні

Польська група LPP відкрила в Україні вже 100-й магазин свого найбюджетнішого бренду одягу Sinsay і наразі є найбільшою і найактивнішою мережею магазинів одягу в країні.

Провідний експерт Colliers Ukraine з торговельної нерухомості Ігор Заболоцький каже, що Sinsay зараз найактивніший ритейлер сегменту мас-маркет.

Більше ніхто не відкриває стільки магазинів, – каже він. – Згодом бренд буде присутній в більшості торгових центрів по всій Україні.

Директорка компанії UTG Євгенія Локтіонова додає, що Sinsay обіймає провідні позиції у своєму сегменті на ринку України. Про те, як мережі вдається розвиватися такими темпами і чого чекати далі, у експертів запитало видання Forbes. УРТЦ пропонує найцікавіше з матеріалу.

Генеральний директор LPP в Україні Ярема Івахів зазначає, що в планах компанії - відкрити ще близько 100 магазинів цього року. У 2025 році хочуть досягти рівня 2024-го, також заплановані відкриття інших брендів групи.

Експансія буде в усіх, – каже Івахів. Але головна ставка – на Sinsay.

04f4207993fcc2c3476750eaae9df17a | 1

Чому саме Sinsay?

Івахів запевняє, що активний розвиток Sinsay – не особливість українського ринку, а глобальна стратегія.

Загалом у LPP – п’ять модних брендів, крім Sinsay, це Reserved, Cropp, House, Mohito. Sinsay – наймолодший бренд групи, але найбільший за кількістю магазинів. У 2023 році він згенерував 43% у загальному виторгу групи LPP, а в Україні навіть більше - 48%.

Через активну експансію у 2024-му частка Sinsay у виторгу зросла до 58%, каже Івахів.

Ми хочемо, щоб Sinsay був ближчим до покупця, тому відкриваємось по всій Україні – всюди, де є наші клієнти, – переконує Івахів. 

Так, магазини бренду є у Яворові Львівської області та Яремче Івано-Франківської області. Населення цих містечок становить майже 13 000 і 8000 мешканців відповідно, а компанія готова розглядати міста від 3000 населення.

Євгенія Локтіонова вважає, що завдяки Києву мешканці області давно знайомі з мережею Sinsay, тому в нових для бренда містах він швидко стає відомим.

Коли Sinsay відкривається у невеликому місті – це вже подія, він швидко формує певний пул постійних клієнтів, – зазначає Заболоцький.

Експерт також додає, що бренд має дуже конкурентні ціни і з урахуванням ситуації в країні, специфіки купівельної можливості, попиту Sinsay в тренді.

Крім цього, Sinsay має сильні позиції і в онлайні, на e-commerce припадає припадає 28% продажів мережі.

При середній частці онлайн в одязі в 15%, 28% – це багато, – каже засновник маркетплейсу Kasta Андрій Логвін

Секрет успіху

Логвін пояснює, що Sinsay розвиває бізнес-модель від fast fashion до ultra fast fashion, остання передбачає більший асортимент, швидше оновлює моделі, а значить, швидше реагує на запит клієнта і може продавати дешевше.

Нині компанія відкриває в Україні магазини площею від 500 до 1000 кв. м, розповідає Заболоцький. Це дає певну мобільність для ритейлера, щоб відкривати магазини й у великих ТРЦ великих міст, і у стріт-ритейлі.

До розвитку мережу підштовхують декілька факторів, по-перше, збільшення попиту на товари за доступними цінами, запит на модний і дешевий одяг, переканані директорка UTG Євгенія Локтіонова і голова Асоціації Ритейлерів України Андрій Жук.

По-друге, кращі умови оренди, максимальні фіксовані ставки оренди для універмагів одягу у лютому 2022-го сягали $37 за 1 кв. м на місяць, а у серпні 2024 року вони вдвічі нижчі – $18 за 1 кв. м у місяць.

По-третє, грає роль природна еволюція торгівлі, якщо раніше у невеликих містах люди купували одяг переважно на ринках або їздили у мегаполіс, то тепер частка класичної торгівлі падає, а частка сучасної торгівлі – зростає.

Конкуренція

На полі Sinsay в Україні грає ціла низка міжнародних гравців – турецькі LC Waikiki, Defacto і Koton, шведська H&M, німецький New Yorker, іспанська Zara. Також Sinsay конкурує з деякими українськими брендами, наприклад, Goldi, додає Заболоцький.

За словами Андрія Жука, якщо Sinsay відкриється у ТРЦ, де присутні конкуренти, вони це відчують.

Водночас мережа відкриває магазини в невеликих містах, містах-сателітах, у локаціях, де конкурентів Sinsay зазвичай немає, говорить Заболоцький.

Читайте також: У Луцьку готується до відкриття третій Sinsay. Які міста у майбутніх планах бренду

Засновник бренду одягу Goldi Олег Червонюк вважає,розвиток Sinsay підриває український ринок, адже вітчизняні виробники не можуть конкурувати з цінами Sinsay, бо в їхній основі – українські працівники, у яких зарплати вищі.