Shein запускає у Європі ресейл-платформу

Китайський гігант онлайн-шопінгу та швидкої моди Shein збирається запустити ресейл-платформу у Франції, а потім у Великій Британії та Німеччині.

Про це у інтерв’ю заявив виконавчий голова групи Shein Дональд Танга.

Платформа під назвою Shein Exchange дозволить користувачам перепродавати тільки той одяг, який був куплений на сайті ритейлера.

Транзакція дуже проста, оскільки історія ваших покупок записується, тому для перепродажу товару потрібний лише один клік, — пояснив Танга.

Наразі проєкт вже працює у Сполучених Штатах, де має понад 4 млн користувачів.

У березні 2024 року Національна асамблея Франції ухвалила законопроєкт, який має обмежити вплив компанії на довкілля, адже країна вважає виробництво Shein надмірним та частково токсичним. Втім, Сенат ще не проголосував щодо законопроекту.

Проблеми Shein у ЄС

Раніше ми розповідали, що Shein опинився під пильною увагою Євросоюзу, який наразі посилює правила онлайн-контенту, щоб боротися з незаконним вмістом та контрафактними продуктами.

Згідно з останньою заявою ЄС, база користувачів ритейлера вже перевищила поріг у 45 млн користувачів. Тепер його класифікують як Very Large Online Providers (VLOP) відповідно до Закону про цифрові послуги (DSA).

VLOP охоплює широкий спектр платформ, до прикладу, Alibaba, Amazon, Apple AppStore, Google Play, Facebook, TikTok і LinkedIn та інші.

Читайте також: Zara запускає шопінг-шоу для збільшення продажів у Європі

Такі компанії мають дотримуватися більш суворих правил, спрямованих на боротьбу з незаконним і шкідливим контентом, а також контрафактними продуктами на їхніх платформах.

Across Magazine