Shein випустив лімітовану лінійку з люксовим американським брендом – деталі

Китайський гігант швидкої моди Shein та американський люксовий модний лейбл Monse випустили нову спільну колекцію.

Дроп одягу вийшов в рамках програми Shein X program, що спрямована на підтримку незалежних художників та дизайнерів.

До колекції увійшли речі від п'яти незалежних дизайнерів – Оксани Горальчик (Франція), Джейд Брейон (США), Матільди Ломм (Франція), Алії Браун (США) та К. Л. Аллена (США).

Вони створювали свої дизайни під керівництвом засновників Monse Лаури Кім та Фернандо Гарсії.

У лінійці Shein x Monse представлені сукні, жакети, блузки, штани та аксесуари різних розмірів. Лінійка є прикладом поєднання високої моди та доступності. Ціни за речі стартують усього з 1,7 доллара, а найдорожча коштує менше 65.

*Довідка

Заснована в 2015 році компанія Monse відома своїм деконструйованим пошиттям та асиметрією. Колекції бренду переважно зосереджені на перетворенні чоловічого одягу на жіночий. 

Читайте також: Глобальний ринок e-commerce перевищить 4 трильйони доларів вже цього року

Онлайн-ритейлер Shein був заснований у 2008 році в Китаї. У 2022 році компанія перенесла штаб-квартиру до Сінгапуру. За даними на кінець 2023 року, бізнес Shein оцінюється в 24,2 млрд доларів.

Fashion Dive