Shein відкриє свій перший офлайн-магазин

Китайський інтернет-ритейлер Shein відкриє свій перший фізичний магазин у Токіо після низки відкриттів pop-up магазинів. Перший постійний магазин почне працювати вже 13 листопада.

Рішення про відкриття було прийнято невдовзі після оголошення останніх фінансових результатів компанії. Фешн-гігант продовжує нарощувати виторг як у США, так і на інших світових ринках. Капіталізація компанії цього року досягла 100 млрд доларів.

У першому фізичному магазині Shein представить останні колекції своїх улюблених брендів і надасть своїм клієнтам можливість купувати через сканування QR-кодів. Щоправда, для покупки одягу необхідно буде робити замовлення безпосередньо у додатку.

Площа дворівневого магазину становитиме 200 кв. м. Торговий простір включатиме три примірювальні, а також гаряче улюблену у молодіжної аудиторії Shein фотокабіну для публікації в соціальних мережах. Простір також трансформуватиметься для проведення модних показів та заходів.

Раніше Shein відзначився відкриттям pop-up магазину в Осаці — модний простір працюватиме протягом кількох місяців до кінця січня. У мультисторі представлено близько 800 найменувань товарів — чоловічий та жіночий одяг, товари для дому та навіть колекції для домашніх тварин.

Читайте також: В Японії відкрився перший аутлет-центр, який використовує відновлювані джерела енергії