Sainsbury’s відкриє pop-up магазин із безкоштовними замороженими продуктами
Британський рітейлер Sainsbury’s відкриє новий концептуальний магазин Sainsfreeze, в якому безкоштовно роздаватимуть заморожені продукти і показуватимуть покупцям, як правильно заморожувати продукти, щоб скоротити кількість відходів.
Pop-up магазин буде відкрито у лондонському ТЦ Boxpark Shoreditch з 27 по 28 вересня. Зовні він виглядає як звичайний Sainsbury’s, але на полицях магазину розміщені заморожені продукти, які зазвичай купують свіжими.
У магазині-холодильнику Sainsfreeze будуть полиці, заставлені фруктами та овочами, молочними продуктами, м’ясом, рибою та випічкою, але все буде заморожено, і все це лунатиме безкоштовно. Мета проекту — навчити покупців новим способам заморожування продуктів: від змішування зелені, що в’яне, з олією або водою і заморожування в лотках для кубиків льоду, які можна відразу кидати в супи і тушковані страви, до розкладання м’ясного фаршу в порційні упаковки і заморожування в плоскому вигляді для економії. місця.
Пропоновані товари були відібрані на основі дослідження, яке показало, які продукти британці частіше викидають, коли вони ось-ось зіпсуються, включаючи молоко, яйця, хліб та цибулю. Також у продукти, що найчастіше викидаються, входять банани і зелень.
«Коли люди думають про зміну клімату, харчові відходи часто не враховуються, — сказала Рут Кренстон, директор з корпоративної відповідальності та сталого розвитку компанії Sainsbury’s. — Саме тому ми запускаємо програму Sainsfreeze, щоб допомогти покупцям боротися з харчовими відходами та отримувати корисні поради та рекомендації. Інноваційне заморожування дозволяє не лише зберегти продукти, а й купувати продукти зі зменшеним терміном придатності, заощаджуючи ще більше грошей на щотижневі закупівлі».
Читайте також: AMI відкриває перший флагманський магазин у Сеулі