Ритейл знову в лідерах: рейтинг українських рекламодавців у червні 2023
Спеціалізована компанія Mix Digital проаналізувала активність топових рекламодавців та категорій у digital-середовищі України за червень 2023 року. Дані, представлені у дослідженні, порівнюються із показниками за попередній місяць та червень 2022 року.
Українська Рада Торгових Центрі пропонує найцікавіше із матеріалу.
*Довідка. Аналіз був проведений за допомогою інструменту моніторингу рекламної активності у digital Gemius AdReal.
Топ-25 категорій за рекламними контактами
У червні цього року зафіксовано значне просідання рекламної активності більшості категорії, порівняно із травнем 2023 та червнем 2022-го.
На першому місці із великим відривом від конкурентів залишається ритейл, але інші позиції топ-5 значно змінились. У червні в цей перелік увійшли книги та преса, освіта, відеоігри та фармпрепарати, хоча загальна кількість рекламних контактів останньої категорії зменшилася більше ніж у три рази.
Топ категорій за реальними користувачами
У топ-5 категорій за кількістю унікальних користувачів опинились майже ті самі категорії, що і у попередньому рейтингу.
У червні відмічається значне зменшення кількості користувачів, якій була показана реклама порівняно з травнем 2023-го. Всього медійну рекламу в червні 2023-го бачило лише 11 млн Інтернет-користувачів порівняно з 18 млн у попередньому місяці та червні 2022-го, - зазначається у дослідженні Mix Digital.
На перше місце за кількістю рекламних показів повернулась Rozetka, другу позицію посідає інтернет-магазин Eobuv, також у топ-5 потрапили Cosmolot, Automarket та Silpo.
Зазначається, що майже усі лідери попереднього місяця знизили медійний тиск у червні 2023-го, об’єми показів порівняно з червнем минулого року також дещо менші.
Топ-25 сайтів за рекламними показами
Лідером серед рекламних майданчиків став YouTube, платформа перша як за показами відеореклами, так і за кількістю банерної реклами.
Також головними майданчиками за кількістю показаної банерної реклами залишаються olx.ua, ukr.net та Facebook.
Таким чином, у червні 2023 року спостерігаємо значне просідання ринку digital реклами після достатньо високої активності рекламодавців від початку 2023 року, але прогнозуємо поступове відновлення рекламного ринку ближче до кінця літа, - резюмували у компанії.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації