Ритейл посів друге місце у рейтингу Brand Finance Global 500 з відміткою понад 1 трлн доларів

Консалтингове агентство Brand Finance щорічно проводить оцінювання 5 000 великих брендів та публікує дослідження в обсязі 100 звітів, у яких бренди відсортовані за сферами та країнами. У результаті, формується рейтинг Brand Finance Global 500, що включає 500 найбільш сильних і розвинених брендів світу.

За рейтингом 2021 року роздрібна торгівля вперше перевищила позначку в 1 трлн доларів завдяки активному зростанню електронної комерції і закріпила свої позиції на другому місці в списку.

Пандемія внесла свої корективи до розподілу місць у рейтингу, оскільки до неї ритейл посідав третє місце за цінністю сектора після банківської справи. З початком карантину та розвитку e-commerce, роздрібна торгівля стала галуззю із найбільшою швидкістю зростання. Загальна вартість зросла на 46%, завдяки чому ритейл обійшов сектори технологій та медіа з показниками 42% та 33%.

Приріст спостерігається і в кількості нових учасників сектора роздрібної торгівлі. В основному нові бренди є супермаркетами, які змогли пристосуватися до нових умов життя та розробили сервіси онлайн-покупок та click&collect.

Читайте також: Розвиток ритейлу у 2022 році: прогнози міжнародних аналітиків

Серед лідерів рейтингу незмінно знаходиться Walmart, який піднявся з шостого місця на п’яте, піднявши активи на 20% до 111,9 млрд. доларів. Почасти успіх полягає в оптимізації збору та упаковки онлайн-замовлень для самовивезення та доставки, адже процес актуальний як під час пандемії, так і буде затребуваний після.

Високі результати на протязі поширення COVID-19 також демонстрував Home Depot. Ритейлер є одним з найбільших брендів, поступаючись Amazon і Walmart. З введенням карантину люди стали більше часу перебувати вдома і займатися його облаштуванням, відповідно прибуток компанії збільшився. Незважаючи на свій успіх на початку пандемії, з послабленням обмежень у 2021 році доход Home Depot скоротився.

Ритейл одягу представлений мас-маркет брендами Zara та H&M, які займають 151 і 160 позиції в рейтингу.

Читайте також: Ритейлери впроваджують технологію розпізнавання осіб для боротьби зі злочинністю