Ринок зоотоварів в Україні у 2023 році перевищив довоєнні показники

Ринок зоотоварів та послуг в Україні за підсумками 2023 року у гривневому еквіваленті зріс на 27,3%, з 28,03 млрд грн до 35,7 млрд грн.

Про це повідомили представники групи компаній Suziria Group агентству “Інтерфакс-Україна”.

Український зооринок продемонстрував стійкий ріст, незважаючи на складні умови після початку повномасштабного вторгнення. У 2023 році він зріс на 27% у гривневому еквіваленті порівняно з 2022 роком. Прогноз на 2024 рік свідчить про мінімальне зростання зооринку на 15%, - заявила керівниця відділу маркетингу Suziria Distribution Марія Бабко.

Найбільшу частку українського ринку товарів для домашніх тварин займають корми. Їхнє виробництво, попри повномасштабну війну та зміни у логістиці, у грошовому еквіваленті продовжувало зростати, та навіть перевищило довоєнні показники:

  • у 2022 році на 26% - до 21,5 млрд грн ( з 17,04 млрд грн у 2021 році);
  • у 2023 році на 28%, до 27,4 млрд грн.

Решту ринку складають "інші товари", зокрема:

  • одяг для домашніх тварин;
  • засоби для догляду;
  • амуніція;
  • медикаменти.

Прогноз на 2024 рік

Цього року в Suziria Group очікують збільшення уваги суспільства до питань догляду за домашніми улюбленцям та зростання онлайн-продажів зоотоварів, оскільки їх частка зросла до 11,2% порівняно з 2022 роком.

Читайте також: У січні товарообіг України зріс до 8,5 мільярда доларів

Втім, основними каналами для покупців залишаються традиційні - спеціалізовані та сучасні роздрібні мережі.