Ринок США та 2 тис. закладів по всій Україні. Співзасновник “Галі Балуваної” про масштабування Gabar

Співзасновник мережі магазинів “Галя Балувана” та засновник нової мережі стріт-фуду Gabar Володимир Матвійчук розповів, що масштабує гастробари одразу за трьома моделями.

Як саме вони працюють і в чому переваги кожної з них, бізнесмен пояснив в інтерв’ю MC.today.

Ми розвиваємо Gabar у трьох напрямках: відкриваємо власні заклади, масштабуємо мережу через франшизу, а нещодавно впровадили нову партнерську модель. За цією схемою партнери відкривають заклади Gabar, займаються управлінням, контролюють роботу бариста й забезпечують сервіс. А ми відповідаємо за постачання продукції, – розповів Матвійчук.

За словами засновника, у формату “партнерство” є неабиякий потенціал. Перший заклад за цією моделлю відкриється незабаром у Волинській області.

Це буде невеликий гастробар на площі всього 27 кв. м. Заклад стане своєрідним пілотним проєктом, на якому тестуватимуть нові підходи до розвитку бізнесу.

Що менший заклад – то менші витрати на оренду й персонал, а от кількість відвідувачів така ж, як і в більших точках, – зазначив Матвійчук.

Для великих закладів накшталт першого гастробару Gabar вихід на окупність становить близько року, а для менших за площею - 6-8 місяців.

Плани з масштабування

Хоча мережа ще дуже молода, Матвійчук вже готується вивести її на закордонний ринок. Відкриття перших іноземних гастробарів готуються в Польщі та в США.

В Україні загалом планують відкрити 2 тисячі закладів Gabar.

Я створив франшизну модель Gabar, щоб наші партнери могли рости й розвиватися разом із нами. Ми працюємо з різними форматами: від маленьких затишних закладів до більших точок. Моя мета – перетворити наших франчайзі на великих виробників у сфері фастфуду, – пояснив Матвійчук.

Перший заклад за франшизою вже відкрився в Тернополі. На черзі – Хмельницький, Київ, Одеса, Вінниця та Рівне. Як пояснив Матвійчук, Gabar легко адаптувати під будь-яку аудиторію від школярів до офісних працівників, адже він дещо схожий на конструктор.

Читайте також: Мережа “Молоко від фермера” продовжує розвиток в США. Чи смакує американцям українське?

Купити франшизу на відкриття Gabar в Україні коштує €9 тис., щомісячний розмір роялті становить €50. Мета засновника мережі – відкрити 2 тис. гастробарів на території нашої країни.