Ринок США та 2 тис. закладів по всій Україні. Співзасновник “Галі Балуваної” про масштабування Gabar
Співзасновник мережі магазинів “Галя Балувана” та засновник нової мережі стріт-фуду Gabar Володимир Матвійчук розповів, що масштабує гастробари одразу за трьома моделями.
Як саме вони працюють і в чому переваги кожної з них, бізнесмен пояснив в інтерв’ю MC.today.
Ми розвиваємо Gabar у трьох напрямках: відкриваємо власні заклади, масштабуємо мережу через франшизу, а нещодавно впровадили нову партнерську модель. За цією схемою партнери відкривають заклади Gabar, займаються управлінням, контролюють роботу бариста й забезпечують сервіс. А ми відповідаємо за постачання продукції, – розповів Матвійчук.
За словами засновника, у формату “партнерство” є неабиякий потенціал. Перший заклад за цією моделлю відкриється незабаром у Волинській області.
Це буде невеликий гастробар на площі всього 27 кв. м. Заклад стане своєрідним пілотним проєктом, на якому тестуватимуть нові підходи до розвитку бізнесу.
Що менший заклад – то менші витрати на оренду й персонал, а от кількість відвідувачів така ж, як і в більших точках, – зазначив Матвійчук.
Для великих закладів накшталт першого гастробару Gabar вихід на окупність становить близько року, а для менших за площею - 6-8 місяців.
Плани з масштабування
Хоча мережа ще дуже молода, Матвійчук вже готується вивести її на закордонний ринок. Відкриття перших іноземних гастробарів готуються в Польщі та в США.
В Україні загалом планують відкрити 2 тисячі закладів Gabar.
Я створив франшизну модель Gabar, щоб наші партнери могли рости й розвиватися разом із нами. Ми працюємо з різними форматами: від маленьких затишних закладів до більших точок. Моя мета – перетворити наших франчайзі на великих виробників у сфері фастфуду, – пояснив Матвійчук.
Перший заклад за франшизою вже відкрився в Тернополі. На черзі – Хмельницький, Київ, Одеса, Вінниця та Рівне. Як пояснив Матвійчук, Gabar легко адаптувати під будь-яку аудиторію від школярів до офісних працівників, адже він дещо схожий на конструктор.
Читайте також: Мережа “Молоко від фермера” продовжує розвиток в США. Чи смакує американцям українське?
Купити франшизу на відкриття Gabar в Україні коштує €9 тис., щомісячний розмір роялті становить €50. Мета засновника мережі – відкрити 2 тис. гастробарів на території нашої країни.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації