Ринок предметів розкоші у 2021 році становитиме $327 млрд
Глобальний ринок товарів класу люкс та преміум почав відновлюватися від пандемії – це випливає з матеріалів дослідження італійської асоціації люксових виробників Altagamma та американської консалтингової компанії Bain.
За підсумками 2020 року продаж предметів розкоші у світі скоротився на 23% до найгіршого показника з 2009 року. Але з початку 2021 року ринок відновився вже на 13%-15% порівняно з 2020-м. Глобальний продаж індивідуальних предметів розкоші цього року складе $327 млрд, що на 4% більше проти докризового 2019 року, йдеться у звіті.
Автори дослідження вказують на те, що головним драйвером зростання ринку люксових товарів є коштовності, годинники, сумки, дизайнерський одяг, аксесуари та інші особисті товари. Зростання в цьому сегменті становить 29% щодо 2020 року і 1% – щодо 2019. Аналітики очікують, що до 2025 року ринок досягне позначки 360-380 млрд євро на рік, а темпи зростання становитимуть 6-8% щорічно.
Продажі дизайнерських меблів та товарів домашнього вжитку зросли з початку року на 14% до 2020 року і на 7% – до 2019 року. У сегменті колекційних вин та люксового алкоголю зростання продажів склало 13% та 1% відповідно.
У категорії приватних літаків та яхт ринок додав порівняно з 2020 роком лише 2%, при цьому продаж, як і раніше, на 7% відстає від докризових. Найгірша ситуація складається в сегменті подорожей класу люкс – тут рівень продажів скоротився за рік на 41%, а порівняно з 2019-м відставання становить 82%.
Очікується, що на покупців віком до 40 років припадатиме понад 60% покупок предметів розкоші цього року та понад 70% до 2025 року.