Ринок одягу України відновлюється

За підсумками півріччя 2022 року, ринок одягу в Україні демонструє тенденцію до відновлення. Про це повідомляє видання Modaes на основі аналізу даних за допомогою інструменту TexPro.

У червні обсяг імпорту модного одягу в Україну порівняно з травнем збільшився на 12% і склав 71,8 млн доларів, що лише на 1% нижче за рівень січня 2022 року. У лютому поставки одягу в країну скоротилися на 18,13%, до 59,4 млн. доларів, а в березні впали ще на 70,9%, склавши 17,3 млн. доларів.

У квітні попит почав відновлюватися і порівняно з березневими показниками збільшився більш ніж утричі, досягнувши рівня 64,3 млн. доларів. У травні постачання одягу знову скоротилося, але незначно — падіння становило 0,69% із загальним обсягом 63,8 млн доларів.

Імпорт товарів у категорії домашнього текстилю також помітно збільшився у червні, але поки що далекий від початку року. Так, у липні обсяг закупівель товарів іноземного виробництва у цьому секторі становив 23,9 млн доларів, що на 28,4% менше, ніж у січні. У лютому показник не лише не впав у зв’язку з початком геополітичного конфлікту, а й навіть зріс на 2,8% порівняно з попереднім місяцем до 34,4 млн доларів.

Спад одразу на 89,1%, до 3,7 млн ​​доларів стався у березні, але вже наступного місяця постачання домашнього текстилю знову збільшилося, причому відразу втричі, до 9,8 млн доларів. Новий стрибок припав на травень, коли показники сегменту зросли на 89,8% (18,7 млн. доларів). У червні обсяг постачання домашнього текстилю в Україну зріс ще на 28,2%.

За підсумками 2021 року імпорт одягу в Україну оцінювався на рівні 861,9 млн. доларів і показував щорічне зростання на 22%. У 2020 році навіть з урахуванням пандемії імпорт у цьому секторі скоротився лише на 7,9% до 706,3 млн. доларів. Зворотна динаміка характерна для сегменту домашнього текстилю: у 2021 році обсяг поставок упав на 1% до 397,7 млн. доларів, тоді як у 2020 році він зріс на 2,91% порівняно з 2019 роком.

Читайте також: Бізнес по-харківськи: як живе та працює місто під час війни