Ринок електроніки за 2023 рік виріс на третину – аналітика “АЛЛО”
Покупки українців повертаються до звичайної сезонності та наближаються до довоєнного рівня. Так, за підсумками 2023 року ринок електроніки зріс на 29% в гривнях порівняно із 2022 роком.
Про це УРТЦ розповіли у прес-службі мережі “АЛЛО”.
Зазначається, що протягом минулого року на третину зросли продажі побутової техніки, ігрових моніторів, приставок та аксесуарів, жорстких дисків, ноутбуків, телевізорів, навушників та комп'ютерної техніки.
У категорії "Мала побутова техніка" найбільше зросли мультипечі, стайлери для волосся, пилососи, кавоварки та електрогрилі.
В АЛЛО у 2023 році попит на ігрові приставки та аксесуари зріс на 100% в грошах, також у порівнянні з показниками 2022 року на понад 50% зросли продажі ноутбуків, комп'ютерної та побутової техніки.
За підсумками 2023 року продажі товарів партнерів національного маркетплейсу АЛЛО порівняно з обсягами продажів 2022 року зросли у категоріях автотоварів (+22%), товарів для активного відпочинку та туризму (+19%) і меблів (+13%).
Наразі маркетплейс працює над впровадженням для покупців можливості отримувати замовлення мерчантів у точках видачі мережі АЛЛО.
Нові роздрібні точки
В контексті розвитку e-commerce з літа АЛЛО впроваджує новий офлайн-формат – точки видачі АЛЛО Express: вже п’ять таких магазинів успішно працюють по країні. Впродовж 2023 року мережа АЛЛО поповнилася 15 новими шоурумами. Магазини АЛЛО з’явились у Трускавці, Новоселиці та Новояворівську, відновив роботу єдиний магазин у Нікополі.
В Івано-Франківську та Києві було відкрито флагманські шоуруми АЛЛО МАХ. Загалом на кінець року мережа АЛЛО налічувала 305 точок у понад 100 містах України.
Читайте також: Автоматизація ритейлу. Як українські мережі компенсують брак кадрів з допомогою ШІ
У 2023 році до штату приєдналось на 42% більше нових співробітників у порівнянні з 2022 роком. Торік АЛЛО спрямувала на соціальні проєкти понад 20 млн гривень та надала військовим товарів та знижок на суму 57 млн гривень.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації