Swarovski представляє новий концептуальний магазин у Гонконгу

Австрійський ювелірний бренд Swarovski оголосив про відкриття концептуального магазину на Таймс-сквер у Гонконгу. Розширення відбулося через вісім місяців після того, як рітейлер відкрив свій перший і найбільший в Азії флагманський магазин у Шанхаї.

У новому мономагазині Swarovski представила покращену концепцію роздрібної торгівлі під назвою New Retail Landscape. Компанія заявила, що магазин на Таймс-сквер пропонує відвідувачам «сенсорний торговий простір», в якому представлений широкий асортимент прикрас з кришталю, годинник, статуетки та інші фірмові аксесуари.

new retail landscape | 2

Згідно з представленою концепцією, магазин розділений на кілька відділів, які відрізняються різною кольоровою гамою в кольорах Swarovski. В оформленні магазину рітейлер використовував деталі з металу та скла, а також прикраси з хрому та шовку. Стіни моностора прикрашені восьмикутниками, а в інтер’єрі переважають відтінки синього.

new retail landscape1 | 3

“Наша мета – відобразити бажання та мрії у фізичному просторі наших магазинів і підкреслити нову еру кристального життя”, – прокоментувала Джованна Енгельберт, креативний директор Swarovski.

Читайте також: Hermès відкриває флагманський магазин в Ухані