Скільки податків сплатили українські ритейлери за рік великої війни – дослідження
Протягом минулого року українські компанії із різних галузей роздрібної торгівлі заплатили понад 90 млрд грн податків. Про це свідчить дослідження, проведене Асоціацією рітейлерів України. Згідно з ним, 40% (35 млрд грн) зі сплачених податків прийшлося…
Украинцы не готовы к большим покупкам: индекс потребительских настроений ухудшился по всем показателям
Індекс споживчих настроїв українців погіршився за всіма індикаторами у червні 2023 року. Про це свідчить щомісячне дослідження агентства Info Sapiens. Зазначається, що падіння зафіксовано як у оцінці особистого матеріального становища, так і у настроях щодо…
Украинский ритейл во время войны: сетям удалось восстановить работу 99% магазинов
Наразі закритим залишається лише 1% торгових об’єктів/магазинів в Україні. З початку повномасштабної війни цей показник зменшився на 28%, свідчить дослідження серед членів Асоціації ритейлерів України. Згідно з його даними, через 16 місяців з 16 935…
Найбільше – у торгівлі: українці у червні відкрили рекордну кількість нових ФОПів
У червні 2023 року українці відкрили рекордну кількість ФОПів за останні три роки. Підприємців побільшало на понад 31 тисячу, свідчать дані сервісу Опендатабот. Найбільш популярною сферою минулого місяця стала роздрібна торгівля. Загалом, за перші півроку…
Индекс самочувствия ритейла (RWBI) в июне незначительно снизился из-за сезонного фактора
Показник Індексу самопочуття ритейлу (RWBI) в Україні в червні 2023 р. становить 28,6 пунктів, що на 0,2 пункти менше, ніж в травні. Невелике зниження обумовлено традиційним зменшення відвідуваності влітку. З початку року Індекс стабілізувався, коливання…
ВСУ, благотворительность и шутки: что уместно, а что неприемлемо в рекламе брендов во время войны
Дослідницька компанія Gradus Research спеціально до Українського маркетинг-форуму провела дослідження і з’ясувала, що є доречним, а що неприйнятним у комунікації брендів та рекламі під час війни. Війна — остаточно наша нова норма. Це показують і…
Українці майже не змінили оцінку власного добробуту попри зниження доходів – КМІС
Українці майже не змінили самооцінку власного добробуту попри об’єктивне зниження доходів. Про це свідчить соціологічне опитування, проведене Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) з 26 травня по 5 червня. Причиною такого явища є те, що громадяни…
Индекс деловой активности НБУ: строительные компании настроены наиболее оптимистично
Український бізнес третій місяць поспіль позитивно оцінює результати та перспективи роботи. Найоптимістичніші очікування висловлюють підприємства будівництва, які з початку повномасштабної війни були налаштовані найбільш песимістично. Про це свідчать результати щомісячного опитування Національного банку щодо індексу…
Українці все більше використовують каси самообслуговування – аналітика “Епіцентр”
Українці почали частіше користуватися касами самообслуговування (КСО). Про це свідчить аналітика мережі торговельних центрів “Епіцентр”, згідно з якою, у такий спосіб відбувається більше чверті всіх покупок у гіпермаркетах. У першому півріччі 2023 року частка транзакцій,…
Аналитика "Эпицентр": украинцы покупают больше бытовой техники и электроники несмотря на войну
Українці почали частіше купувати побутову техніку та електроніку попри повномасштабну війну. Про це УРТЦ повідомили у прес-службі “Епіцентру”. Через ймовірний дефіцит електроенергії влітку, мережа прогнозує зростання попиту на побутові прилади з власними акумуляторами. Особливо активно…