Индекс самочувствия ритейла (RWBI) в ноябре достиг наивысшего уровня с начала войны
У листопаді 2023 року показник Індексу самопочуття ритейлу (RWBI) в Україні додав 0,5 пункти в порівнянні з жовтнем та сягнув 29,6 пунктів, що є максимальним показником з початку повномасштабного вторгнення росії на територію України. Якщо…
Отъезд украинцев и высокие цены: в Польше фиксируют рекордное падение посещаемости ТРЦ
У листопаді трафік у торговельних центрах Польщі скоротився майже на 23% порівняно з аналогічним періодом минулого року. На думку експертів, на це впливають ціни пропонованих там продуктів. Також відзначається, що середній час перебування в ТРЦ…
Украинцы потратили более 180 млрд грн на маркетплейсах – ТОП товаров в 2023 году
Загальна сума інтернет-покупок українців протягом 2023 року склала 182 мільярди гривень, що на 21% більше, ніж у 2022-му. Про це свідчать дані групи компаній EVO, до якої належать Prom, Shafa, Kabanchik та інші маркетплейси. Тепер…
Строительство и недвижимость в ТОПе по количеству релоцированных бизнесов с начала войны (инфографика)
Від початку повномасштабного вторгнення 7820 українських бізнесів змінили регіон реєстрації, майже половина релокованих підприємств (44%) відносяться до сфери оптової торгівлі. Про це свідчать дані сервісу моніторингу “Опендатабот” станом на кінець жовтня 2023 року. У ТОПі…
В 2023 году продажи детских игрушек выросли вдвое – аналитика АЛЛО
2023 рік, попри війну та міграцію, став в Україні роком зростання попиту на товари для дітей. Про це УРТЦ розповіли у прес-службі національного маркетплейсу АЛЛО. Ритейлер проаналізував динаміку категорії “Товари для дітей” та з’ясував, які…
Гендерные отличия в онлайн-покупках: VARUS представил подробный портрет покупателя e-commerce
E-commerce розвивається в усьому світі і споживачі все частіше вдаються до онлайн-покупок у порівнянні з традиційними магазинами. У США кількість покупців, які ніколи не займалися шопінгом в інтернеті знизилася до 30%. У той же час,…
Патриотичность и цена. На что украинцы обращают внимание при выборе брендов (опрос)
Українські споживачі хочуть отримувати якісні товари від патріотичних виробників за відносно невеликі кошти. Про це свідчать результати передріздвяного дослідження компанії Postmen, у опитуванні взяли участь 1 169 респондентів. Так, для 69% учасників опитування важливо, аби знайомі…
Продажи товаров собственных торговых марок в Украине превысили довоенные показатели - исследование
Обсяги продажів мережами товарів під власними торговельними марками (private label) в Україні в 2023 році перевищили довоєнні показники. Про це йдеться у дослідженні компанії NielsenIQ, яка спеціалізується на аналізі споживчих ринків. Згідно з результатами аналізу,…
Европейские ритейлеры отмечают рост популярности программ лояльности – исследование
Більше половини провідних ритейлерів Європи (53%) відзначають збільшення використання програм лояльності за останні роки. Про це йдеться у новому дослідженні глобальної компанії аналізу даних про клієнтів dunnhumby. У звіті подається інформація про 24 великих роздрібних…
Аналитика VARUS: что чаще всего ищут украинцы во время онлайн-заказов
Мережа супермаркетів VARUS проаналізувала пошукові запити покупців, які роблять онлайн-замовлення, та склала перелік найбільш популярних товарів. Зазначається, що він змінюється залежно від сезону та економічних факторів. Так, у листопаді абсолютними лідерами за кількістю пошуків на…