Інфляція,-ріст-середнього-чеку-та-попередня-реєстрація-чого-очікують-ритейлери-на-Чорну-п'ятницю-2023

Інфляція, ріст середнього чеку та попередня реєстрація: чого очікують ритейлери на Чорну п’ятницю 2023

Цьогоріч шопінг у Чорну п’ятницю планують 57% українців, і майже третина з них готова витратити понад 5000 грн, свідчать дані опитування Kantar Ukraine. Плани споживачів цього року менш масштабні, ніж були у період до повномасштабної…

Чорна-п'ятниця-2023-що-і-скільки-планують-купувати-українці-у-день-розпродажів-під-час-війни

Чорна п’ятниця 2023: скільки і чому планують купувати українці у день розпродажів під час війни

За майже два роки повномасштабної війни рівень знань українців про акції до Чорної п’ятниці дещо знизився, однак цей день все ще залишається найвідомішим розпродажем. Про це свідчить опитування Kantar Україна, де зазначається, що 85% респондентів…

Всесвітній-день-шопінгу-що-найчастіше-купують-українці-у-період-розпродажів-(аналітика-Rozetka)

Всемирный день шопинга: что чаще всего покупают украинцы в период распродаж (аналитика Rozetka)

У суботу, 11 листопада, відзначають Всесвітній день шопінгу, напередодні якого стартував сезон знижок в офлайнових та інтернет-магазинах. Найбільший український онлайн-ритейлер Rozetka проаналізував, які товари найпопулярніші серед покупців уже зараз та як цього року відбувається розпродаж….

Половина-реєстрацій-ФОП-восени-у-галузі-роздрібної-та-оптової-торгівлі---статистики

Половина реєстрацій ФОП восени у галузі роздрібної та оптової торгівлі – статистика

За вересень-жовтень 2023 року в Україні було зареєстровано на 45% більше нових фізосіб-підприємців, ніж за аналогічний період 2022 року. Про це свідчать дані аналітики платформи великих даних VKURSI. Згідно з ними, восени цього року було…

Дефіцит-кваліфікованих-кадрів-на-будмайданчиках-доходить-до-50%---опитування-девелоперів

Дефіцит кваліфікованих кадрів на будмайданчиках доходить до 50% – опитування девелоперів

Дефіцит кваліфікованих кадрів на будмайданчиках України становить до 50%. Стосується це як технічних, так і робітничих спеціальностей. Про це свідчить опитування девелоперів, проведене агентством “Інтерфакс-Україна”. Потреба в людях на будмайданчиках тільки збільшується, оскільки будівельний ринок…

Прибутки,-виторг-та-динаміка-рейтинг-топ-25-ритейлерів-України

Прибыли, выручка и динамика: рейтинг топ-25 ритейлеров Украины

Повномасштабна війна не похитнула позиції великого українського бізнесу, попри втрати у всіх секторах економіки, декому вдалося не лише втримати позиції, а й наростити прибутки за надскладний 2022 рік. Видання Forbes уперше презентувало рейтинг з 200…

Топ-15-осінніх-товарів-що-українці-купували-онлайн-в-супермаркетах-у-вересні-жовтні-(інфографіка)

Топ-15 осенних товаров: что украинцы покупали онлайн в сентябре-октябре 2023 (инфографика)

Аналітики сервісу доставки продуктів Zakaz.ua підсумували результати онлайн-продажів за вересень-жовтень 2023 року і з’ясували, які продукти та категорії товарів найбільше замовляли українці в супермаркетах за цей період. У п’ятірці лідерів незмінно залишаються банани, курятина та…

Вперше-в-історії-імпорт-чоловічого-одягу-в-Україну-перевищив-імпорт-жіночого---НБУ

Вперше в історії імпорт чоловічого одягу в Україну перевищив імпорт жіночого – НБУ

Економічні зміни, спричинені повномасштабною війною, призвели до фундаментального дефіциту товарів в країні та докорінно змінили тенденції товарної номенклатури імпорту. Так, вперше в історії незалежної України, закупівлі чоловічого одягу перевищили імпорт жіночого одягу, ще й зі…

Реклама-брендів-під-час-війни-який-маркетинг-хочуть-бачити-українці-(опитування)

Реклама брендов во время войны: какой маркетинг хотят видеть украинцы (опрос)

У другій половині 2023 року українці хочуть бачити рекламу товарів та послуг і очікують від неї більшої креативності. Про це свідчать дані дослідження Kantar Україна, проведеного у серпні 2023 року. Згідно з ними, все більше…

Дефіциту не очікується. У "АЛЛО" проаналізували підготовку українців до зими (інфографіка)

Дефицита не ожидается. В "АЛЛО" проанализировали подготовку украинцев к зиме (инфографика)

Маркетплейс “АЛЛО” проаналізував підготовку українців до зими 2023-2024. Цього року, після аномального 2022-го, покупки повертаються до звичайної сезонності і покупці готуються до холодів заздалегідь. Про результати аналізу УРТЦ розповіли у прес-службі компанії. Відзначають збільшений попит…