Строительство и недвижимость в ТОПе по количеству релоцированных бизнесов с начала войны (инфографика)
Від початку повномасштабного вторгнення 7820 українських бізнесів змінили регіон реєстрації, майже половина релокованих підприємств (44%) відносяться до сфери оптової торгівлі. Про це свідчать дані сервісу моніторингу “Опендатабот” станом на кінець жовтня 2023 року. У ТОПі…
В 2023 году продажи детских игрушек выросли вдвое – аналитика АЛЛО
2023 рік, попри війну та міграцію, став в Україні роком зростання попиту на товари для дітей. Про це УРТЦ розповіли у прес-службі національного маркетплейсу АЛЛО. Ритейлер проаналізував динаміку категорії “Товари для дітей” та з’ясував, які…
Гендерные отличия в онлайн-покупках: VARUS представил подробный портрет покупателя e-commerce
E-commerce розвивається в усьому світі і споживачі все частіше вдаються до онлайн-покупок у порівнянні з традиційними магазинами. У США кількість покупців, які ніколи не займалися шопінгом в інтернеті знизилася до 30%. У той же час,…
Патриотичность и цена. На что украинцы обращают внимание при выборе брендов (опрос)
Українські споживачі хочуть отримувати якісні товари від патріотичних виробників за відносно невеликі кошти. Про це свідчать результати передріздвяного дослідження компанії Postmen, у опитуванні взяли участь 1 169 респондентів. Так, для 69% учасників опитування важливо, аби знайомі…
Продажи товаров собственных торговых марок в Украине превысили довоенные показатели - исследование
Обсяги продажів мережами товарів під власними торговельними марками (private label) в Україні в 2023 році перевищили довоєнні показники. Про це йдеться у дослідженні компанії NielsenIQ, яка спеціалізується на аналізі споживчих ринків. Згідно з результатами аналізу,…
Европейские ритейлеры отмечают рост популярности программ лояльности – исследование
Більше половини провідних ритейлерів Європи (53%) відзначають збільшення використання програм лояльності за останні роки. Про це йдеться у новому дослідженні глобальної компанії аналізу даних про клієнтів dunnhumby. У звіті подається інформація про 24 великих роздрібних…
Аналитика VARUS: что чаще всего ищут украинцы во время онлайн-заказов
Мережа супермаркетів VARUS проаналізувала пошукові запити покупців, які роблять онлайн-замовлення, та склала перелік найбільш популярних товарів. Зазначається, що він змінюється залежно від сезону та економічних факторів. Так, у листопаді абсолютними лідерами за кількістю пошуків на…
Экономят на фруктах и овощах: как изменилось покупательное поведение украинцев в 2023-м
Протягом 2023 року порівняно з довоєнним 2021-м в Україні найбільше подорожчали овочі та фрукти. Через це українці стали частіше відмовлятися від покупки товарів цієї категорії у супермаркетах. Про це розповів співвласник і керівник досліджень компанії…
В ТРЦ и супермаркетах: каким будет рождественско-новогодний шоппинг украинцев в 2023 году (исследование)
Аудиторська компанія “Делойт” дослідила плани українців на різдвяно-новорічний шопінг у 2023 році. Аналітики вирахували, скільки споживачі готові витратити на подарунки, що взагалі купуватимуть і скільки людей спрямує гроші на допомогу ЗСУ та цивільним. Незважаючи на…
Майже 90% споживачів купували товари на основі рекомендації інфлюенсерів – дослідження
Міжнародна маркетингова платформа для авторів Vamp провела дослідження купівельних звичок користувачів і з’ясувала, що 88% респондентів купували щось на основі рекомендації впливових осіб, так званих інфлюенсерів, за останні півроку. При чому маркетинг інфлюенсерів найбільш ефективний…