Будівництво-та-нерухомість-у-ТОПі-за-кількістю-релокованих-бізнесів-з-початку-війни

Строительство и недвижимость в ТОПе по количеству релоцированных бизнесов с начала войны (инфографика)

Від початку повномасштабного вторгнення 7820 українських бізнесів змінили регіон реєстрації, майже половина релокованих підприємств (44%) відносяться до сфери оптової торгівлі. Про це свідчать дані сервісу моніторингу “Опендатабот” станом на кінець жовтня 2023 року. У ТОПі…

У-2023-році-продажі-дитячих-іграшок-зросли-вдвічі---аналітика-АЛЛО

В 2023 году продажи детских игрушек выросли вдвое – аналитика АЛЛО

2023 рік, попри війну та міграцію, став в Україні роком зростання попиту на товари для дітей. Про це УРТЦ розповіли у прес-службі національного маркетплейсу АЛЛО. Ритейлер проаналізував динаміку категорії “Товари для дітей” та з’ясував, які…

Гендерні-відмінності-у-онлайн-покупках-Varus-представив-детальний-портрет-покупця-E-commerce

Гендерные отличия в онлайн-покупках: VARUS представил подробный портрет покупателя e-commerce

E-commerce розвивається в усьому світі і споживачі все частіше вдаються до онлайн-покупок у порівнянні з традиційними магазинами. У США кількість покупців, які ніколи не займалися шопінгом в інтернеті знизилася до 30%. У той же час,…

Патриотичность и цена. На что украинцы обращают внимание при выборе брендов (опрос)

Патриотичность и цена. На что украинцы обращают внимание при выборе брендов (опрос)

Українські споживачі хочуть отримувати якісні товари від патріотичних виробників за відносно невеликі кошти. Про це свідчать результати передріздвяного дослідження компанії Postmen, у опитуванні взяли участь 1 169 респондентів. Так, для 69% учасників опитування важливо, аби знайомі…

Продажі-товарів-власних-торгових-марок-в-Україні-перевищили-довоєнні-показники---дослідження

Продажи товаров собственных торговых марок в Украине превысили довоенные показатели - исследование

Обсяги продажів мережами товарів під власними торговельними марками (private label) в Україні в 2023 році перевищили довоєнні показники. Про це йдеться у дослідженні компанії NielsenIQ, яка спеціалізується на аналізі споживчих ринків.   Згідно з результатами аналізу,…

Єворпейські-ритейлери-відзначають-ріст-популярності-програм-лояльності---дослідження

Европейские ритейлеры отмечают рост популярности программ лояльности – исследование

Більше половини провідних ритейлерів Європи (53%) відзначають збільшення використання програм лояльності за останні роки. Про це йдеться у новому дослідженні глобальної компанії аналізу даних про клієнтів dunnhumby. У звіті подається інформація про 24 великих роздрібних…

Аналітика-Varus-що-найчастіше-шукають-українці-під-час-онлайн-замовлень

Аналитика VARUS: что чаще всего ищут украинцы во время онлайн-заказов

Мережа супермаркетів VARUS проаналізувала пошукові запити покупців, які роблять онлайн-замовлення, та склала перелік найбільш популярних товарів. Зазначається, що він змінюється залежно від сезону та економічних факторів. Так, у листопаді абсолютними лідерами за кількістю пошуків на…

Економлять-на-фруктах-та-овочах-як-змінилась-купівельна-поведінка-українців-у-2023-му

Экономят на фруктах и ​​овощах: как изменилось покупательное поведение украинцев в 2023-м

Протягом 2023 року порівняно з довоєнним 2021-м в Україні найбільше подорожчали овочі та фрукти. Через це українці стали частіше відмовлятися від покупки товарів цієї категорії у супермаркетах. Про це розповів співвласник і керівник досліджень компанії…

В-ТРЦ-та-супермаркетах-яким-буде-різдвяно-новорічний-шопінг-українців-у-2023-році-(дослідження)

В ТРЦ и супермаркетах: каким будет рождественско-новогодний шоппинг украинцев в 2023 году (исследование)

Аудиторська компанія “Делойт” дослідила плани українців на різдвяно-новорічний шопінг у 2023 році. Аналітики вирахували, скільки споживачі готові витратити на подарунки, що взагалі купуватимуть і скільки людей спрямує гроші на допомогу ЗСУ та цивільним. Незважаючи на…

Майже-90%-споживачів-купували-товари-на-основі-рекомендації-інфлюенсерів---дослідження

Майже 90% споживачів купували товари на основі рекомендації інфлюенсерів – дослідження

Міжнародна маркетингова платформа для авторів Vamp провела дослідження купівельних звичок користувачів і з’ясувала, що 88% респондентів купували щось на основі рекомендації впливових осіб, так званих інфлюенсерів, за останні півроку. При чому маркетинг інфлюенсерів найбільш ефективний…