ТОП-продуктів-що-українці-найчастіше-замовляють-онлайн-—-Аналітика-від-Varus

ТОП-продуктов: что украинцы чаще всего заказывают онлайн — Аналитика от VARUS

Мережа VARUS вчергове підвела підсумки онлайн-продажів і представила аналітику вподобань ковбасних виробів, які найбільше замовляють клієнти VARUS.UA. Про це УРТЦ повідомили в прес-службі ритейлера. Особливо високий попит спостерігається на варені ковбаси та сосиски, що легко…

Чотири-ритейлера-потрапили-у-ТОП-найбільших-інвесторів-в-українську-економіку

Четыре ритейлера попали в ТОП крупнейших инвесторов Украины

Економічне видання Forbes вперше склало рейтинг найбільших інвесторів країни. У нього увійшли 20 приватних компаній, які вклали найбільше у розвиток бізнесу та економіки за два роки повномасштабної війни. Учасники цього ТОП-20 вклали під час великої…

Что-чаще всего-украинцы-заказывают-с-доставкой---аналитика-Varus

Что чаще всего украинцы заказывают с доставкой – аналитика VARUS

Команда VARUS.UA проаналізувала статистику замовлень готових страв. Аналітики визначили, які страви мають найбільшу популярність серед клієнтів та які пікові дні тижні для доставки в Києві, Одесі та Дніпрі. Про це УРТЦ повідомили у прес-службі ритейлера.

Индекс-самочувствия-ритейла-(rwbi)-в-апреле-2024-года-достиг-максимума-с начала-полномасштабной-войны

Индекс самочувствия ритейла (RWBI) в апреле 2024 года достиг максимума с начала полномасштабной войны

Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) в квітні 2024 р. продемонстрував зростання на 0,2 пункти та сягнув максимуму з початку повномасштабного вторгнення РФ на територію України – 29,7 пункти. Нагадаємо, що показник RWBI рік тому, в квітні…

Українці-очікують-від-брендів-інновацій.-Що-варто-змінювати-під-час-війни-(дослідження-Kantar)

Украинцы ожидают от брендов инноваций. Что стоит менять во время войны (исследование Kantar)

Попри на щоденну напругу та стурбованість українські споживачі не втрачають надії на майбутнє і вбачають його зокрема в інноваціях від улюблених брендів. У перший рік повномасштабної війни бренди зіграли велике значення в житті українців і…

Nal-Global-українці-витрачають-на-шопінг-більше,-ніж-європейці

NAL Global: украинцы тратят на шопинг больше, чем европейцы (исследование)

Роздрібна торгівля в Україні вже відновилася після початку війни і навіть перевершила попередні показники. За даними компанії Nal Global, українці витрачають значно більше коштів на шопінг, ніж європейці. “Сьогодні генерація роздрібної торгівлі з 1 кв. м досягла…

У-Епіцентрі-зафіксували-черговий-стрибок-продажів-на-енерготовари---що-купують-українці

В "Эпицентре" зафиксировали очередной скачок продаж на энерготовары - что покупают украинцы

У мережі “Епіцентр” відзначають значний приріст продажів павербанків (+38%) і зарядних станцій (+350%) у квітні 2024-го, порівняно з попереднім роком. Запит на генератори відчутний у регіонах, які найбільше постраждали від обстрілу енергоінфраструктури, зазначають представники ритейлера….

Кількість-кав'ярень-під-час-повномасштабної-зросла-на-35%---дослідження

Количество кофеен во время полномасштабной выросло на 35% - исследование

Під час повномасштабної війни лише два сегменти ресторанного бізнесу в Україні продемонстрували зростання. За даними компанії з автоматизації закладів Poster, це кав’ярні та фастфуд. Так, кількість кав’ярень у квітні 2024 року у порівнянні із груднем…

Споживчі-настрої-європейців-покращуються-котрий-місяць-поспіль

Потребительские настроения европейцев улучшаются который месяц подряд

Споживчі настрої європейських покупців у травні 2024 року продовжили позитивну динаміку попередніх місяців і помітно покращилися. Про це свідчить останнє споживче дослідження, опубліковане Німецькою торговою асоціацією (HDE). Позитивний вплив має зниження рівня інфляції. Очікується, що…

Coca-cola,-Nestle-та-інші.-Світові-виробники-продуктів-та-напоїв-у-рейтингу-найбільших-забруднювачів-довкілля

Coca-Cola, Nestle и другие. Мировые производители продуктов и напитков в рейтинге крупнейших загрязнителей окружающей среды

Компанії Nestle, PepsiCo, Danone і The Coca-Cola Co, що займаються виробництвом продуктів харчування та напоїв, визнані найбільшими забруднювачами навколишнього середовища пластиком. Про це свідчать результати дослідження Globaldata, в рамках якого вивчили 28 570 зразків пластикових…