У-Епіцентрі-зафіксували-черговий-стрибок-продажів-на-енерготовари---що-купують-українці

В "Эпицентре" зафиксировали очередной скачок продаж на энерготовары - что покупают украинцы

У мережі “Епіцентр” відзначають значний приріст продажів павербанків (+38%) і зарядних станцій (+350%) у квітні 2024-го, порівняно з попереднім роком. Запит на генератори відчутний у регіонах, які найбільше постраждали від обстрілу енергоінфраструктури, зазначають представники ритейлера….

Кількість-кав'ярень-під-час-повномасштабної-зросла-на-35%---дослідження

Количество кофеен во время полномасштабной выросло на 35% - исследование

Під час повномасштабної війни лише два сегменти ресторанного бізнесу в Україні продемонстрували зростання. За даними компанії з автоматизації закладів Poster, це кав’ярні та фастфуд. Так, кількість кав’ярень у квітні 2024 року у порівнянні із груднем…

Споживчі-настрої-європейців-покращуються-котрий-місяць-поспіль

Потребительские настроения европейцев улучшаются который месяц подряд

Споживчі настрої європейських покупців у травні 2024 року продовжили позитивну динаміку попередніх місяців і помітно покращилися. Про це свідчить останнє споживче дослідження, опубліковане Німецькою торговою асоціацією (HDE). Позитивний вплив має зниження рівня інфляції. Очікується, що…

Coca-cola,-Nestle-та-інші.-Світові-виробники-продуктів-та-напоїв-у-рейтингу-найбільших-забруднювачів-довкілля

Coca-Cola, Nestle и другие. Мировые производители продуктов и напитков в рейтинге крупнейших загрязнителей окружающей среды

Компанії Nestle, PepsiCo, Danone і The Coca-Cola Co, що займаються виробництвом продуктів харчування та напоїв, визнані найбільшими забруднювачами навколишнього середовища пластиком. Про це свідчать результати дослідження Globaldata, в рамках якого вивчили 28 570 зразків пластикових…

Кількість-повітряних-тривог-у-квітні-2024-року-знизилась-після-рекордного-березня-(дослідження)

Количество воздушных тревог в апреле 2024 года снизилось после рекордного марта (исследование)

Частку тривог під час роботи ТЦ у квітні зафіксовано на рівні 10,8%. Це менше, ніж у березні 2024 року (12,3%), але суттєво більше порівняно з квітнем 2023 р-го (4,3%). П’ятірка регіонів з найбільшою часткою повітряних…

Кількість-кас-у-смартфоні-в-Україні-вдвічі-перевищує-залізні---інфографіка

Количество "касс в смартфоне" в Украине вдвое превышает "традиционные" - инфографика

В Україні зареєстровано 877,6 тис. кас П\РРО і майже 70% від усіх зареєстрованих приладів фінансового обліку становлять ПРРО, тоді як популярність “традиційних” кас стабільно падає. Про це повідомляє “Опендатабот”, посилаючись на дані Податкової служби. Ще…

Три-чверті-покупців-в-усьому-світі-скаржаться-на-засиля-реклами-у-супермаркетах---дослідження

Три четверти покупателей во всем мире жалуются на засилье рекламы в супермаркетах - исследование

Трохи менше трьох чвертей (73%) споживачів кажуть, що вони почуваються некомфортно перед “занадто великим вибором товарів”, коли перебувають серед полиць супермаркетів. Про це йдеться у даних дослідження, проведеного агенцією Accenture. Опитування щодо настроїв покупців охопило…

Торгівля-значно-погіршила-оцінки-діяльності.-Підсумки-опитування-українського-бізнесу-в-квітні

Торговля значительно ухудшила оценки деятельности. Итоги опроса украинского бизнеса в апреле

Індекс очікувань ділової активності (ІОДА) другий місяць поспіль тримається вище нейтрального рівня, у квітні він піднявся ще на 0,3 пункту – до 52,3 пункту. Про це повідомляє Національний банк, який розраховує показник щомісяця. Оптимістичні прогнози…

Великодній-шопінг-2024.-Що-шукають-українці-напередодні-свята-(аналітика-Olx)

Пасхальный шопинг 2024. Что ищут украинцы накануне праздника (аналитика OLX)

Платформа онлайн-торгівлі OLX дослідила та проаналізувала підготовку українців до Великодня на основі їхнього передсвяткового шопінгу. Результатами дослідження ділиться видання NV. Традиційно напередодні цього свята зростає кількість запитів на великодній кошик, що є одним з найважливіших…

Масово-переходять-на-безготівкову-оплату.-Mastercard-дослідив-платіжні-уподобання-українців

Массово переходят на безналичную оплату. Mastercard исследовал платежные предпочтения украинцев

Українці все більше вибирають шлях діджиталізації у своїх щоденних розрахунках, про що свідчить зростання популярності цифрових фінансових інструментів. Так, 62% українців упродовж минулого року вже оплачували покупки безконтактно цифровою карткою за допомогою смартфона чи іншого…