Третині-українських-родин-вистачає-грошей-лише-на-першочергові-потреби---опитування

Украинцы тратят больше всего денег на еду, жилье и коммунальные услуги - опрос

Майже половині (48%) українських родин грошей вистачає на їжу та одяг, а на дорогі покупки (наприклад, побутової техніки) вже доводиться відкладати. Про це повідомляє видання zn.ua з посиланням на дані опитування Центра Разумкова. Ще третині…

Уникають-реклами-та-не-довіряють-брендам-дослідження-поведінки-українців-(інфографіка)

Избегают рекламы и не доверяют брендам: исследование поведения украинцев онлайн (инфографика)

Маркетингова та аналітична компанія Kantar Україна провела нове дослідження поведінки споживачів онлайн. Зазначається, що така поведінка характеризує кризовість періоду та притаманна певним етапам рецесії. Ключові зміни – це падіння знання брендів на 20-30%, а також…

НБУ-погіршив-інфляційний-прогноз-на-2024-та-2025-роки-чого-очікувати

НБУ ухудшил инфляционный прогноз на 2024 и 2025 годы: чего ожидать

Нацбанк переглянув інфляційний прогноз в Україні на 2024 і 2025 роки у бік погіршення: з 8,2% до 8,5% та з 6% до 6,6% відповідно. Основними причинами є збільшення витрат бізнесу на оплату праці та електроенергію,…

У-червні-2024-го-в-Україні-різко-впала-кількість-реєстрацій-нових-ФОП---інфографіка

В июне 2024-го в Украине резко упало количество регистраций новых ФЛП - инфографика

У червні 2024 року в усіх регіонах країни реєстрація нових фізичних осіб-підприємців зменшилася на третину у порівнянні з аналогічним періодом 2023 року: приріст склав -30%. Про це свідчать дані YouControl.Market. Зазначається, що за перше півріччя…

Доходи-найбільших-ритейлерів-за-підсумками-2023-го-зросли-на-23%---топ-мереж

Доходы крупнейших ритейлеров по итогам 2023 года выросли на 23% - топ сетей

Сукупний дохід найбільших ритейлерів, що входять до Індексу Опендатабота, у 2023 році склав 457,32 млрд грн, що на 23% більше порівняно з 2022 роком. Про це свідчать дані платформи для роботи з відкритими даними Опендатабот….

Український-бізнес-погіршив-оцінку-своїх-перспектив---що-турбує-підприємців

Украинский бизнес ухудшил оценку своих перспектив - что беспокоит предпринимателей

Український бізнес очікує уповільнення ділової активності у наступні 12 місяців. Також підприємці прогнозують поліпшення інфляційної та погіршення курсової динаміки. Про це повідомляє пресслужба Національного банку України з посиланням на результати опитування керівників компаній у ІІ…

Кількість-кримінальних-справ-проти-бізнесу-сягнула-рекордного-показника-у-2023-році---інфорграфіки

Количество уголовных дел против бизнеса достигло рекордного показателя в 2023 году – инфографика

Понад 5 тисяч українських компаній стали фігурантами кримінальних справ у 2023 році за даними судового реєстру. Таким чином 2023 рік загалом став рекордним за кількістю відкритих кримінальних проваджень проти бізнесу — 43 138 справ, зазначає…

Середня-роздрібна-купівельна-спроможність-у-Європі.-У-яких-країнах-витрачають-найбільше-(дослідження)

Средняя розничная покупательная способность в Европе. В каких странах тратят больше всего (исследования)

Середня роздрібна купівельна спроможність у країнах Євросоюзу становить 6517 євро на душу населення. Однак існують суттєві відмінності між 25-ма проаналізованими європейськими країнами, розповідає експерт з роздрібної торгівлі в бізнес-напрямку геомаркетингу GfK Філіп Войтех. Так, люксембуржці…

У-Європі-власні-торгові-марки-ритейлерів-б'ють-рекорди-з-продажів-у-першій-половині-2024-го---дослідження

В Европе собственные торговые марки ритейлеров бьют рекорды по продажам - исследование

У першій половині 2024 року приватні торгові марки ритейлерів повідомили про нові рекорди, зокрема у одиницях продукції та частці в продажах порівняно з аналогічним періодом минулого року. Станом на червень 2024-го, частка ринку приватних торгових…

Конкурують-із-західним-масмаркетом.-Топ-10-найбільших-виробників-одягу,-взуття-і-текстилю-в-Україні-(дослідження)

Конкурируют с западными брендами. Топ-10 крупнейших производителей одежды и обуви в Украине (исследование)

Сьогодні українська легка промисловість робить ставку на виробництво для військових і продажі за кордон, однак через наплив товарів з Азії та повернення західних мас-маркет брендів, часто програє конкуренцію на внутрішньому fashion-ринку. Про це йдеться у…