H&M оголосив про вихід на ринок Бразилії

Шведський фешн-гігант H&M оголосив про початок експансії на бразильський ринок. Перші офлайн магазини ритейлера та інтернет-майданчик запрацюють в 2025 году.

H&M Group почне розвиток із великих міст на південному сході Бразилії, з часом географія розшириться по всій країні. Місцевим партнером мережі стане Dorben Group.

Первый магазин ритейлера в Латинской Америке открылся в Мексике в 2012 году, бренд также представлен в Перу, Уругвае, Чили, Колумбии, Эквадоре, Гватемале, Панаме и Коста-Рике.

H&M бачить великий потенціал на бразильському ринку, оскільки там спостерігається великий інтерес до моди, а населення становить понад 210 мільйонів осіб.

Ми добре розвиваємося в Латинській Америці і бачимо великий потенціал у Бразилії. Це дуже важливий крок, і ми з нетерпінням чекаємо на можливість представити концепцію моди, якості та сталого розвитку H&M за найкращою ціною багатьом покупцям у країні, - каже генеральний директор H&M Group Хелена Хельмерссон.

Новий формат H&M у Бельгії

Ранее мы рассказывали, что скандинавский масс-маркет планирует развивать новую концепцию компактных магазинов в Бельгии.

Крім цього, компанія планує відкрити у країні ще більше точок мережі H&M Home. Попри те, що ритейлер зосередився на розвитку онлайн-каналів продажу, група продовжує інвестувати у розвиток роздрібу.

Читайте также: Гастроном Colmado Múrria в Барселоне ввел плату за вход для тех, кто ничего не покупает

У H&M зазначають, що формат компактних магазинів було розроблено спеціально для невеликих міст. Детальніше про новий формат H&M читайте в материале.

Trade Master