Apple удерживает лидерство: рейтинг самых дорогих брендов мира по итогам 2024 года

Компания яблочный другий рік поспіль лідирує у рейтингу найдорожчих брендів світу.  Вартість бренду зросла на 11% за рік і досягла рекордних 574,5 млрд доларів.

Майкрософт продовжує демонструвати зростання, піднявшись на 35% (до 461,1 млрд дол) і закріпившись на другому місці рейтингу. Гугл посідає третє місце (+24%, 413 млрд дол), а четверте - Амазонка (+15%, 356,4 млрд дол), ідеться в щорічному дослідженні Brand Finance Global 500.

П’яте місце посів бренд ритейлера Walmart - його вартість збільшилась на 42%, до 137,2 млрд дол.

Крім лідерів, у топ-10 також опинилися Samsung (110,6 млрд дол), TikTok (105,8 млрд дол), Facebook (91,5 млрд дол), Nvidia (87,9 млрд дол) і State Grid Corporation of China (85,6 млрд дол). 

Вартість бренду Deutsche Telekom зросла на 16% до 85,3 млрд дол, що дозволило компанії зберегти лідерство в Європі та зайняти 11-те місце у світовому рейтингу.

Соцмережа Instagram посіла 12-те місце з оцінкою в 79,9 млрд дол. Китайські банки ICBC (13-те, 79,1 млрд дол), China Construction Bank (14-те, 78,4 млрд дол), Agricultural Bank of China (16-те, 70,2 млрд дол) та Bank of China (19-те, 63,8 млрд дол).

Toyota стала лідером серед японських компаній та посіла 18-те місце ($64,7 млрд, +23%).

Бренд e& (колишня Etisalat) продемонстрував зростання, збільшившись у вісім разів і досягнувши позначки в 15,3 мільярда дол. Водночас, за п’ятирічний період найбільший приріст вартості зафіксовано у брендів DraftKings та Fanduel, які збільшили свою вартість відповідно до 5,1 мільярда дол з 18 мільйонів дол у 2020 році та до 7 мільярдів дол з 56 мільйонів відповідно.

193 американських брендів увійшли до п’ятиста найкращих. На них припадає більше половини загальної вартості, як зазначено у повідомленні. Китай у рейтингу має 69 брендів (15%), а Німеччина 27 (6% загальної вартості)

Читайте также: LVMH снова лидер: люксовый конгломерат восстановил статус самой дорогой компании Европы

Згідно з даними Brand Finance, уся вартість 500 світових брендів зросла на 10% за минулий рік, досягнувши майже 9,5 трильйонів дол.

У дев'ятому щорічному дослідженні Brand Finance було проаналізовано понад 6 тисяч брендів, представлених у 41 країні та 31 галузі. Опитування охопило понад 175 тисяч респондентів.

Interfax-Украина