ТОП-10 головних маркетингових трендів 2025 – дослідження Kantar

Аналітична компанія Kantar оприлюднила нове дослідження про тренди маркетингу на 2025 рік в усьому світі.

Дослідники розглянули макро- та мікротенденції, які маркетологи повинні враховувати в рамках планування стратегічного розвитку свого бренду, а також те, як вони можуть відповідати їхнім власним цілям.

ТОП-10 маркетингових трендів 2025 року від Kantar

1. Подорож до тотального відео

Конвергенція ефірного та стримінгового телебачення триває і це вимагає особливого підходу до рекламних витрат. 

Максимального ефекту досягнуть бренди, які опанують мікс традиційного ТБ, SVOD та AVOD-платформ шляхом тестування та навчання.

1 kantar marketing trends 2025 | 1

2. Соцмережі мають впроваджувати інновації

Лише третина споживачів вважає рекламу в соціальних мережах цікавою, тож компаніям потрібно експериментувати з креативним сторітелінгом, інноваційними методами зйомки та імерсивними форматами. Це допоможе привернути увагу всіх вікових груп.

soczialni merezhi povynni vprovadzhuvaty innovacziyi | 2

3. Штучний інтелект: безпека та довіра понад усе

Довіра споживачів до реклами, створеної штучним інтелектом, є низькою. Понад два з п’яти респондентів висловлюють скептицизм, тож цього року походження даних матиме першорядне значення.

Маркетологи надаватимуть пріоритет прозорості та надійності ШІ-застосунків, забезпечуючи достовірний і релевантний контент для зміцнення довіри споживачів.

shtuchnyj intelekt bezpeka ta dovira ponad use | 3

4. Сталий розвиток як маркетинговий пріоритет

Законодавство у сфері сталого розвитку набирає обертів і бренди повинні розглядати це як можливість для зростання. 

Зусилля у цьому напрямку вже принесли світовим брендам понад 190 млрд доларів і маркетологи відіграватимуть ключову роль у поєднанні цих ініціатив зі споживчими цінностями.

stalyj rozvytok yak marketyngovyj priorytet | 4

5. Залучення брендів до спільнот креаторів

Креативна економіка відкриває унікальні можливості для брендів, дозволяючи вибудовувати довіру та взаємодіяти із цікавою аудиторією. Співпраця з креаторами на основі партнерських відносин ключовим фактором, який сприятиме зміцненню лояльності клієнтів і розширенню рекламних можливостей у 2025 році.

zaluchennya brendiv do spilnot kreatoriv | 56. Рушійна сила інклюзивності

Потужним каталізатором для зростання брендів у 2025 році залишатиметься інклюзію. Вона впливає на рішення про покупку для майже восьми з 10 світових споживачів.

З посиленням уваги до різноманітності та інклюзії у відповідь на політичні, соціальні та демографічні зміни, маркетологи визнають потребу в автентичних, інклюзивних стратегіях.

rushijna syla inklyuzyvnosti | 6

7. Сповільнення зростання населення створює нові виклики

У сучасних умовах темпи зростання населення в світі становлять менше 1%, а до кінця століття очікується навіть від’ємний приріст, маркетологам доводиться адаптувати свої підходи. Зростаючий рівень старіння населення та зменшення розміру домогосподарств створюють потребу в розробці інноваційних стратегій, які дозволяють залучити споживачів та знайти нові шляхи для розвитку бізнесу.

spovilnennya zrostannya naselennya | 7

8. Розширення меж інновацій

Великі бренди шукатимуть нові шляхи розширення за допомогою інновацій, щоб створювати додаткові джерела прибутку. Переосмислюючи свої бізнес-моделі та досліджуючи нові ринки, компанії на кшталт Oreo та Ferrero показують, як творчий підхід сприяє зростанню.

rozshyrennya mezh innovaczij | 8

9. Розвиток ритейл-медіа

Ритейл-медіа домінуватимуть у рекламних витратах, але виклики залишаються. Маркетологи зосереджуватимуться на вдосконаленні доступу до даних, точності медіавимірювання та забезпечення прозорості. Це дозволяє максимально розкрити можливості ритейл-медіа, застосовуючи дані першоджерела для підвищення точності таргетування та ефективності рекламних завдань.

rozvytok rytejl media | 9

10. Зростання реклами в прямому ефірі

За прогнозами аналітиків, до 2026 року 20% роздрібних продажів у Китаї може припадати на прямі трансляції.

Читайте также: Более 40 дней простоя ТЦ. Количество и продолжительность тревог в 2024 году выросла (исследование)

Очікується, що бренди, як великі, так і малі, скористаються цим форматом, щоб підвищити обізнаність, збільшити наміри щодо купівлі та побудувати довгострокову прихильність до бренду.

ММР